چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 42954
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

توسعه فضاي سبز شهر قم از محل اعتبارات سفر رهبري

قم نيوز : قم نیوز: مديركل هماهنگي و نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم گفت: ۱۲۰ هزار مترمربع فضاي سبز از محل اعتبارات سفر رهبري به قم احداث شده است.
توسعه فضاي سبز شهر قم از محل اعتبارات سفر رهبري
به گزارش قم نیوز، عباس حلوايي زاده با اشاره به اختصاص اعتباراتي از محل سفر مقام معظم رهبري به استان قم، تصريح كرد: در اين سفر اعتبار ويژه‌اي براي ساماندهي پارك هاي شهري اختصاص يافت تا بتوان بخشي از كمبود شهري در اين بخش را جبران كرد.

مديركل هماهنگي و نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم به بيان اينكه در قالب موافقت نامه‌اي ۵۵ ميليارد ريال از محل اعتبارات سفر رهبري براي توسعه و ساماندهي پارك هاي شهري قم در سال ۹۴ اختصاص يافته است، افزود: ۱۲۰ هزار مترمربع فضاي سبز در مناطق يك، دو، پنج، شش و هشت در قالب ۲۰ بوستان و پارك محله‌اي پيش بيني و اجرا شد.

حلوايي زاده با تاكيد بر اينكه تمام اين پارك ها تكميل شده است، افزود: تجهيزات روشنايي، سرويس بهداشتي، كفسازي و... نيز تامين شده و در مرحله نصب مبلمان شهري و كاشت فضاي سبز است.

وي با تاكيد بر اينكه احداث اين پارك نقش بسزايي در توسعه سرانه فضاي سبز شهري در قم داشته است گفت: به جز اعتباراتي كه از محل سفر رهبري تامين شده، شهرداري نيز منابعي را براي توسعه فضاهاي سبز و تفريحي در شهر قم پيش بيني كرده كه ظرفيت خوبي را به اين شهر اضافه مي كند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdon0o.yt0xk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما