جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : 43022
منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری قم
دبیر شورای عالی امنیت ملی:

توسعه تروریسم تکفیری موجب شکل‌گیری جریان اسلام هراسی شده است/ اهتمام حوزه های علمیه به تبیین ریشه‌های انحرافی تفکر تکفیری

قم نيوز : قم نیوز: دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تهدیدات حاصل از توسعه تروریسم تکفیری و تفکرات افراطی موجب ارائه چهره‌ای غیر واقعی از اسلام و شکل‌گیری جریان اسلام هراسی شده است.
توسعه تروریسم تکفیری موجب شکل‌گیری جریان اسلام هراسی شده است/ اهتمام حوزه های علمیه به تبیین ریشه‌های انحرافی تفکر تکفیری
به گزارش قم نیوز، علی شمخانی در آخرین بخش از سفر دو روزه به شهر مقدس قم بعد از ظهر روز جمعه با حضور در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تشریح دستاوردهای حاصل از اقدامات سیاسی، اطلاعاتی، امنیتی و دفاعی به سوالات اعضاء حاضر در جلسه پاسخ گفت.

وی در این جلسه با تشریح تهدیدات حاصل از توسعه تروریسم تکفیری و تفکرات افراطی که موجب ارائه چهره‌ای غیر واقعی از اسلام و شکل‌گیری جریان اسلام هراسی شده است اظهار کرد: خنثی‌سازی این توطئه خطرناک که بدون شک با پشتوانه سرویس‌های اطلاعاتی صهیونیستی و امریکایی ایجاد و توسعه یافته است تنها با مقابله نظامی محقق نخواهد شد.

وی افزود: تبیین ریشه‌های انحرافی تفکر تکفیری که هیچ نسبتی با دین حنیف اسلام نداشته و خاستگاه آن وهابیت است نیازمند تلاش بیش از پیش علما و حوزه‌های علمیه است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به خطر انحراف اذهان جهان اسلام از توجه به تهدید رژیم صهیونیستی و جایگزین شدن درگیری‌های داخلی میان مسلمانان به جای آن افزود: متاسفانه در سایه خونین شدن مرزهای کشورهای اسلامی امنیت رژیم صهیونیستی ارتقاء قابل ملاحظه‌ای یافته است.

وی تهدیدات ناشی از نارسایی‌های اقتصادی را واقعی و رفع آن را در گرو جهادی ملی برای تحقق راهبردهای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: حمایت مستمر از کارآفرینان واقعی و اصحاب تولید و اشتغال زایی و مقابله بدون تنازل با فساد و رفع موانع قانونی و تصنعی تولید در ردیف ضرورت‌هایی است که برای عبور از شرایط موجود باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcauwny.49neu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما