دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 43130
منبع : پایگاه خبری پلیس
رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه استان قم:

زائران دریافت گذرنامه را به روزهای پایانی موکول نکنند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه استان قم از زائران اربعین حسینی خواست دریافت گذرنامه را به روزهای پایانی موکول نکنند.
زائران دریافت گذرنامه را به روزهای پایانی موکول نکنند
به گزارش قم نیوز، رضا نورعلیئی با اشاره به تلاش مضاعف اداره مهاجرت و گذرنامه استان قم در راستای افزایش خدمت رسانی به شهروندان در روزهای مانده به ایام اربعین حسینی اظهار کرد: با رایزنی‌های انجام شده ساعت کاری دفاتر خدمات پلیس + 10 افزایش یافته و در دو جمعه باقیمانده به اربعین نیز این مراکز اقدام به اخذ مدارک و ثبت اطلاعات مربوط به عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خواهند کرد.

وی با اشاره به صدور گذرنامه طی 72 ساعت در این ایام افزود: در حالت عادی کار صدور گذرنامه بین چهار روز تا حداکثر یک هفته به طول می‌انجامد اما در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر به زائران حضرت سید الشهداء (ع) با تلاش کارکنان، گذرنامه کمتر از 72 ساعت صادر خواهد شد.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه استان قم بیان کرد: برابر هماهنگی‌های به عمل آمده بستر مناسب به منظور پشتیبانی فناوری و اطلاعات از سامانه‌های مرتبط با امور مهاجرت و گذرنامه فراهم آمده و در این زمینه مشکلی نخواهد بود.

نورعلیئی تاکید کرد: زائران تا فرصت باقی است نسبت به دریافت گذرنامه خود اقدام کرده و کار اخذ گذرنامه و یا تمدید آن را به روزهای پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcaw6ny.49nee15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما