سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 43152
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تبديل بوستان غدير به پارك اصلي شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري قم گفت: سعي داريم با توسعه و تقويت امكانات بوستان غدير، آن را به پارك اصلي شهر تبديل كنيم.
تبديل بوستان غدير به پارك اصلي شهر قم
به گزارش قم نیوز، پيام جواديان با اشاره به امكاناتي كه در بوستان غدير در يك سال اخير تامين شده است، اظهار كرد: با اجراي پروژه هايي همچون تبديل بوستان غدير به كمپ زائر امروز اين بوستان شرايط بسيار مطلوبي پيدا كرده است.

مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري قم به پيش بيني تامين ملزومات ايمني و امنيتي در بوستان غدير اشاره كرد و گفت: مركز تحقيقات گل‌ها و گياهان زينتي غدير نيز در اين قسمت فعال شده و ظرفيت خوبي را به اين پارك افزوده است.

جواديان به وضعيت روشنايي بوستان غدير در گذشته اشاره كرد و گفت: امروز با اجراي پروژه ايمن سازي و ساماندهي روشنايي پارك ها، روشنايي خوبي در اين بوستان تامين شده است.

وي با اشاره به اقبال خوب شهروندان به استفاده از امكانات بوستان علوي، گفت: با تجهيز و تقويت امكانات و زيرساخت هاي بوستان غدير مي توانيم آن را جايگزين بوستان علوي كنيم.

مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري قم با تاكيد بر اينكه بوستان غدير به بوستان اصلي شهر تبديل خواهد شد، گفت: در آينده همچنين برنامه‌هايي براي توسعه امكانات تفريحي اين بوستان داريم كه اقبال شهروندان به آن را بيشتر خواهد كرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcewz8e.jh8xni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما