يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : 4324
با حضور رییس مجلس؛

فعالان نمونه جامعه کارگری استان قم تجلیل شدند

قم نيوز : قم نيوز: تعدادی از کارگران نمونه عرصه‌های مختلف استان قم با حضور ريیس مجلس شورای اسلامی تجلیل شدند.
فعالان نمونه جامعه کارگری استان قم تجلیل شدند
به گزارش قم نيوز، در جشن کمیته کارگری و کارفرمایی و تعاونی‌های ستاد دهه فجر قم که شامگاه شنبه در سالن اجلاس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با حضور رييس مجلس شورای اسلامی برگزار تعدادی از فعالان جامعه کارگری استان قم تجلیل شدند.

در این مراسم حجت الاسلام موسی‌پور استاندار قم، حجت الاسلام بنایی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، رحمانی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی قم، تعدادی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف جامعه کارگری حضور داشتند.

بیش از هزار نفر زیر پوشش آموزش‌های کارآفرینی قرار دارند
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی قم در این مراسم طی سخنانی با اشاره به رشد استان قم در زمینه ایجاد مشاغل خانگی گفت: در حال حاضر بیش از هزار نفر زیر پوشش آموزش‌های کارآفرینی قرار دارند.

حسن رحمانی رسالت اصلی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی را رسیدگی به اختلافات میان کارگران و کارفرمایان دانست و افزود: در این راستا در سال جاری بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ شکایت در استان قم بررسی شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ پرونده به صورت توافق و سازش میان دو طرف مختومه شد افزود: در حال حاضر در استان قم تعداد ۱۲۰ تشکل کارگری و کارفرمایی مشغول به فعالیت هستند که تجلیل از این قشر خدوم از دیگر وظایف اداره کار است.

رحمانی گفت: از ابتدای سال جاری بالغ بر پنج هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی صورت گرفته است.

انتهای پيام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.w8ebjh8xe9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما