پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 43247
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم:

تصادفات موتور سیکلت در قم روزانه 40 مجروح بر جای می‌گذارد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه به طور میانگین روزانه 35 تصادف موتورسیکلت سواران در قم رخ می‌دهد، گفت: تصادف موتور سیکلت سواران روزانه بین 35 تا 40 مجروح برجای می‌گذارد.
تصادفات موتور سیکلت در قم روزانه 40 مجروح بر جای می‌گذارد
به گزارش قم نیوز، محمدرضا حسنی حدود ساعت 8 و 4 دقیقه صبح روز گذشته، 12 آبان ماه، یک دستگاه موتورسیکلت با یک عابر پیاده در بلوار الغدیر برخورد کرد که این حادثه یک فوتی برجای گذاشت.

وی ادامه داد: ساعت 17 و 49 دقیقه روز گذشته همچنین دو دستگاه موتورسیکلت در جاده کاشان با یکدیگر برخورد کردند که این برخورد نیز یک کشته و دو مجروح برجای گذاشت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم افزود: نهم آبان ماه، ساعت 18 و 23 دقیقه بعد از ظهر، یک دستگاه خودروی سواری در محور جاده قدیم قم به اصفهان واژگون شد که این حادثه منجر به فوت یک آقای حدوداً 42 ساله شد.

حسنی اضافه کرد: از 6 تا 13 آبان ماه سال جاری، 7 هزار و 787 تماس با مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم برقرار شد که از این تعداد تماس یک هزار و 624 مورد آن منجر به انجام مأموریت شد.

وی با بیان اینکه از بین یک هزار و 624 مأموریت انجام شده در بازه زمانی 6 تا 13 آبان ماه، 548 مورد آن مربوط به تصادفات بوده است؛ ادامه داد: این حجم تصادفات 634 مصدوم برجای گذاشته است که 225 نفر از آن ها به صورت سرپایی درمان شده و 407 نفر از آنان نیز برای تکمیل مراحل درمانی به مراکز درمانی مجهز منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم بیان کرد: بر اساس گزارشات به دست آمده، 372 تصادف که معادل 67 درصد کل تصادفات است و 424 مجروح که معادل 66 درصد مجروحان است مربوط به سرنشینان موتورسیکلت بوده است.

حسنی گفت: به طور میانگین روزانه 35 تصادف موتورسیکلت سواران در قم رخ می‌دهد که بین 35 تا 40 مجروح برجای می‌گذارد.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار، حدود 350 هزار دستگاه موتورسیکلت در استان قم رفت و آمد دارند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcja8ex.uqetxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما