دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : 4328
فرماندار قم:

صدمه زدن به اصل انتخابات هدف دشمنان است

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم گفت: صدمه زدن به اصل انتخابات مجلس شورای اسلامی هدف دشمنان نظام اسلامی است.
صدمه زدن به اصل انتخابات هدف دشمنان است
به گزارش قم نیوز، عبدالسعید حقیقی‌مقدم روز یكشنبه در جمع مدیران مدارس راهنمایی و متوسطه اداره‌ آموزش و پرورش ناحیه چهار قم افزود: درحال حاضر صدها رسانه در حال تبلیغات جدی علیه نظام اسلامی و دلسرد كردن مردم از نظام، برای مشاركت كمتر آنها در انتخابات می باشد.

وی ادامه داد: هدف دشمن این است كه با كاهش حضور و مشاركت مردم ایران درانتخابات مجلس، مشروعیت و مقبولیت نظام را از بین برده تا ملت‌هایی كه انقلاب اسلامی را الگوی خود قرار داده‌اند ناامید شوند.

حقیقی‌مقدم در ادامه وارد كردن ابهامات و شبهات در رابطه با اصل انتخابات را از دیگر اهداف و برنامه‌های دشمنان نظام دانست و گفت: انتخابات صحیح و پرشور می‌تواند سرعت‌بخش انقلاب‌های اسلامی در كشورهای منطقه باشد و همین موضوع باعث شده است تا دشمنان نظام با طراحی نقشه‌ای شبیه به فتنه سال ۸۸، در راستای كاهش تاثیرگزاری انقلاب اسلامی بر روی ملت‌های منطقه اقدام كنند.

وی درادامه به این نكته اشاره كرد كه راه نفوذ جمهوری اسلامی در ملت‌های جهان، راه نفوذ فرهنگی و اعتقادی است و همین موضوع باعث مخالفت دشمنان شده است.

فرماندار قم گفت: هر ملتی كه پیام انقلاب اسلامی را دریافت كند، دیگر در برابر ظلم وستم سكوت نخواهد كرد و این آگاهی بصیرانه برخاسته از انقلاب اسلامی ایران است كه ملت‌ها را اینچنین به میدان مبارزه با استكبار و صهیونیزم آورده است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.ra5ct1apvbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما