دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : 43361
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

قدردانی آیت الله العظمی حکیم از فعالیت تبلیغی روحانیون در مسیر پیاده روی اربعین

قم نيوز : قم نیوز: حضرت آیت الله حکیم با تاکید بر اهمیت برپایی شعائر حسینی اظهارداشتند: مؤمنین به حرف هایی که از سوی دشمنان و غرض ورزان برای بی ارزش جلوه دادن شعائر و دلسرد کردن مردم از اعتقاداتشان زده می شود توجه نکنند.
قدردانی آیت الله العظمی حکیم از فعالیت تبلیغی روحانیون در مسیر پیاده روی اربعین
به گزارش قم نیوز، حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع عراق در دیدار حجج اسلام سید احمد الاشکوری و شیخ حسین آل یاسین، از راه اندازی طرح تبلیغ اساتید و طلاب حوزه علمیه در مسیر پیاده روی زائران اربعین حسینی استقبال کردند.

معظم له بر اهمیت برپایی شعائر حسینی و تاثیر بسزای آن در تشویق مردم به پایبندی و تعهد نسبت به دین و این میراث والا تاکید کردند و افزودند: مؤمنین به حرف هایی که از سوی دشمنان و غرض ورزان برای بی ارزش جلوه دادن این شعائر و دلسرد کردن و منحرف کردن مردم از تمسک و تعهد به اعتقاداتشان زده می شود، توجه نکنند.

ایشان همچنین از روحانیون شرکت کننده در طرح تبلیغی خواستند تا اعتماد مردم خداجو را به دست بیاورند تا به رفتار و راستی دعوتشان و اخلاصشان در عمل و حسن نیتشان ایمان بیاورند و باور کنند که اقدامات آن ها برای کسب رضای خدا و ادای حق خداوند بوده است نه برای رسیدن به منافع شخصی یا مادی.

معظم له در پایان سخنان خود برای برگزار کنندگان این طرح طلب موفقیت کردند و دعا کردند مؤمنین از ثمرات و برکات این طرح بهره مند شوند و خداوند ثواب این اعمال را اجر اخروی آنان قرار دهد.

گفتنی است، طرح تبلیغ اساتید و طلاب در مسیر پیاده روی زائران اربعین حسینی، برای آگاهی مردم از موازین شرعی، آشنایی  آنان با امور دین و دنیا، راهنمایی و هدایت به صراط مستقیم با تمسک به قرآن و عترت (علیهم السلام) و با اقامه مجالس عزاداری حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) انجام می گیرد. هم چنین از اهداف این طرح، دعوت به سوی خداوند متعال و اخلاق نیک، ادب و رفتار شایسته است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgqw9t.ak9w34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما