شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 43524
منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری قم
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم:

40 درصد نیروهای اداری قم قراردادی هستند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم گفت: 40 درصد نیروهای استان قم قراردادی هستند که حقوق ایشان از بخش سایر برداشت می‌شود.
40 درصد نیروهای اداری قم قراردادی هستند
به گزارش قم نیوز، سیدحسن رضوی در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم با بیان اینکه 40 درصد نیروهای استان قم قراردادی هستند که حقوق ایشان از بخش سایر برداشت می‌شود، اظهار کرد: این مسأله معضل عمومی همه استان‌ها است، اما قم و برخی دیگر از استان‌ها بیشتر درگیر آن هستند.

وی با اشاره به نحوه تعیین درآمد برای استان‌ها، افزود: مدیران سازمان برنامه و بودجه سراسر کشور جلسه‌ای با محور درآمدها داشته و نظرات خود را منتقل کرده‌اند.

یونس عالی پور معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم نیز در این جلسه با بیان اینکه در سال گذشته 15 موکب در عراق داشتیم اظهار کرد: امسال این تعداد به 28 موکب افزایش یافته است

وی با بیان اینکه هشت جلسه تاکنون برگزار شده است، افزود: حتی در مهران و کشور عراق نیز جلساتی برگزار شده است.

معاون استاندار قم با اشاره به بسیج حسینیه‌ها و مساجد در سال گذشته برای پذیرش زائرین ادامه داد: در سال جاری با استقرار مصلی قدس قم، همه حسینیه‌ها در مصلی مستقر شدند.

وی ادامه داد: حداکثر تا دو شب آینده میزبان زائران شهرهای دور خواهیم بود و کسانی که دو روز آینده از قم عبور می‌کنند از شهرهای حاشیه‌ای هستند.

عالی پور خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی به مردم باید افزایش یابد تا شاهد افزایش مشارکت در قم برای پذیرایی هرچه بهتر از زائرین باشیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchkmnk.23nxidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما