دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 43586
منبع : پایگاه اطلاع رسانی سپاه استان قم
معاون جهاد سازندگی بسیج دانشجویی استان قم خبر داد

خدمت‌رسانی 150 دانشجوی بسیجی قم به زائران اربعین

قم نيوز : قم نیوز: معاون جهاد سازندگی بسیج دانشجویی استان قم گفت: در سال جاری 120 نفر از دانشجویان عضو گروه جهاد سازندگی بسیج دانشجویی استان در موکب مهران و 30 نفر نیز در موکب واقع شده در کاظمین مستقر شدند و در حال خدمت‌رسانی به زائران هستند.
خدمت‌رسانی 150 دانشجوی بسیجی قم به زائران اربعین
به گزارش قم نیوز، محمد عموعبداللهی اظهار کرد: در سال‌های اخیر رویکرد برنامه‌های بسیج سازندگی دانشجویی به سمت خدمت و تداوم سوق پیدا کرده است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی، تدوین بیانیه و موضع‌گیری در برابر وقایع مختلف، اجرای طرح‌های مختلف برای افراد بدسرپرست و بی‌سرپرست، طراحی برنامه‌های متعدد در راستای فراگیرشدن الگوی اقتصاد مقاومتی، معرفی کالاهای ایرانی و بررسی و پیشگیری آسیب‌های اجتماعی از جمله اقدامات جدید سازمان بسیج سازندگی دانشجویی است.

معاون جهاد سازندگی بسیج دانشجویی استان قم افزود: سال گذشته، در ایام اربعین امام حسین(ع) به منظور خدمت‌رسانی به زائران اربعین و نهادینه کردن فرهنگ خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع)، تعدادی از اعضای گروه جهاد سازندگی بسیج دانشجویی استان قم به مهران رفتند و موکبی را برپا کردند.

 عموعبداللهی اضافه کرد: در سال جاری نیز 120 نفر از دانشجویان و طلاب عضو گروه جهادسازندگی بسیج دانشجویی استان قم در مهران مستقر شدند و در موکب برپا شده در مهران در حال خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع) در زمینه‌های مختلف مانند اسکان،‌ تغذیه و ... هستند و تا یک هفته بعد از اربعین امام حسین(ع) نیز ‌در آنجا می‌مانند و به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی بیان کرد:‌ همچنین 30 نفر از اعضای گروه جهاد سازندگی بسیج دانشجویی استان قم در موکب مستقر در کاظمین حضور دارند و در حال خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع) هستند.

معاون جهاد سازندگی بسیج دانشجویی استان قم خاطرنشان کرد: دانشجویانی که تمایل دارند گروه‌ جهاد سازندگی بسیج دانشجویی را در امور مختلف خدمت‌رسانی همراهی کنند باید ابتدا به عضویت بسیج دانشجویی درآیند و سپس اعلام آمادگی برای همکاری با بخش جهادسازندگی بسیج دانشجویی کنند تا در این بخش از آنان نیز استفاده شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfvtdj.w6dmcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما