چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 43652
منبع : پایگاه تحلیلی خبری 598

توقف تولید پراید و ۴۰۵ تا پایان سال

قم نيوز : قم نیوز: استاندار تهران درباره توقف "تولید پراید و پژو ۴۰۵ تا پایان سال" را که توسط وزارت صنعت رد شده بود، تأیید و از دو خودرو با استاندارد یورو٤ یا یورو٥ برای جایگزینی این دو خودرو خبر داد.
توقف تولید پراید و ۴۰۵ تا پایان سال
به گزارش قم نیوز،  بهروز ریاحی مشاور وزیر صنعت دربازدید از غرفه خبرگزاری تسنیم در 22 نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اشاره به مشکلات کیفی دو خودرو پراید و پژو 405 خبر از خارج شدن این خودروها از خط تولید تا پایان سال جاری داد.

در واکنش به این اظهارات مشاور وزیر صنعت، شبکه اطلاع‌رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا) اقدام به تکذیب این خبر، بدون استدلال منطقی و اعلام زمان توقف این خودروها کرد و حتی صحبت‌های  ریاحی مشاور این وزارتخانه  را ناشی از موضع گیری‌های  شخصی وی دانست و اعلام کرد که  هیچ ارتباطی با سیاست گذاری‌ها و مصوبات وزارت صنعت، معدن و تجارت ندارد.

بنابراین گزارش، امروز حسین هاشمی استاندار تهران خبر از خارج شدن  پراید و405 از خط تولید تا پایان سال داد.

هاشمی اظهار داشته است که تا آخر امسال بَنا بر تصمیمی که گرفته‌شده، پراید و 405 از خط تولید خارج می‌شوند و محصولات جدیدی جایگزین این دو محصول خواهد شد.

وی افزود: خودروهای تولیدشده در کشور باید از این به بعد با استاندارد یورو٤ یا یورو٥ به تولید برسند و زیر این استاندارد نباید خودرویی وارد بازار شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcj8mex.uqetizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما