شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 43749
منبع : خبرگزاری فارس
معاون امور عمرانی استاندار قم:

مشکلات پروژه تقاطع 15 خرداد بیشتر از سوی پیمانکار است

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور عمرانی استاندار قم گفت: عمده مشکلات پروژه تقاطع سه سطحه عماریاسر و 15 خرداد مربوط به پیمانکار است، البته قراری گذاشته شده که ظرف یکماه آینده پیمانکار پروژه را تحویل داده و شهرداری وارد پروژه شده و آن را تکمیل کند.
مشکلات پروژه تقاطع 15 خرداد بیشتر از سوی پیمانکار است
به گزارش قم نیوز، محسن بهشتی با اشاره به روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی در شهر قم، اظهار کرد: پروژه‌های شهرداری جز در یک یا دو مورد از سرعت و روند پیشرفت خوبی برخوردار بوده و با تکمیل آن‌ها شاهد تقویت زیرساخت‌های ترافیکی شهر خواهیم بود.

وی اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح در معابر مختلف شهر را از جمله اقدامات ویژه شهرداری عنوان کرد و افزود: بهره برداری از این تقاطع‌ها به ویژه تقاطع 15 خرداد و عماریاسر، بزرگراه امام علی و عماریاسر و شهدای مدافع حرم می‌تواند نقش بسیاری خوبی در بهبود عبور و مرور مردم داشته باشد.

معاون امور عمرانی استاندار قم با بیان اینکه چندین مورد بوستان نیز از سوی شهرداری در مناطق مختلف شهر در حال احداث است افزود: این بوستان‌ها نیز طبق اعلام مدیران شهر تا پایان امسال به بهره برداری رسیده و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به مشکلات و معضلات ترافیکی که در شهر قم وجود دارد گفت: افتتاح این پروژه‌ها علاوه بر رفع مشکلات و معضلات ترافیکی شهر، نقش بسزایی در بهبود کیفیت زندگی مردم خواهد داشت.

بهشتی گفت: با وجود محدودیت‌های مالی شهرداری که به دلیل رکود ساخت و ساز ایجاد شده شهرداری پروژه‌های نیمه تمام را مدیریت کرده که امید داریم تا پایان سال به بهرداری برسد.

وی با اشاره به پروژه تقاطع سه سطحه 15 خرداد و عماریاسر گفت: عمده مشکلات این پروژه مربوط به پیمانکار است، البته قراری گذاشته شده که ظرف یک ماه آینده پیمانکار پروژه را تحویل داده و شهرداری وارد پروژه شده و آن را تکمیل کند.

معاون امور عمرانی استاندار قم تصریح کرد: اگر پیمانکار نمی‌تواند به تعهدات خود در این پروژه عمل کند امیدواریم در فضایی آرام پروژه را تحویل شهرداری داده تا شهرداری راسا برای تکمیل آن تا پایان سال اقدام کند.

وی همچنین در خصوص ادامه پروژه بلوار عماریاسر تا بزرگراه حرم تا حرم گفت: پیگیری‌های لازم در این خصوص را انجام خواهیم داد تا این پروژه هم به نتیجه برسد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgyu9t.ak9wt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما