دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : 4375
مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم خبر داد:

برپایی ایستگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی در راهپیمایی 22 بهمن

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم گفت: 10 ایستگاه فرهنگی در طول مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن توسط شهرداری قم برپا شده و محصولات فرهنگی را به شرکت کنندگان در این مراسم عرضه می‌کنند.
برپایی ایستگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی در راهپیمایی 22 بهمن
به گزارش قم نیوز، علی حاجی رضا در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم که پیش از ظهر امروز به منظور هماهنگی برنامه‌های ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی در قم برگزار شد، اظهار کرد: کمیته خدمات شهری شهرداری قم در زمینه پاکسازی مسیر راهپیمایی روز ۲۲ بهمن سال جاری اقدامات مناسبی را تدارک دیده است.

وی افزود: افزایش نیروها به منظور پاکسازی و نیز رفع سد معبر در مسیرهای پیش‌بینی شده از جمله برنامه‌های شهرداری قم در دهه فجر سال جاری است ضمن اینکه چندین دستگاه بالابر نیز به منظور تصویربرداری و پوشش بهتر خبری مراسم در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرار خواهد گرفت.

مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم با اشاره به تقارن هفته وحدت و دهه فجر امسال گفت: در این راستا شهرداری قم اقدام به نورافشانی ۲۲ دقیقه‌ای در شام ۱۷ ربیع الاول در محوطه کوه خضر نبی (ع) خواهد کرد.

وی از برگزاری مراسم جشن ویژه پرسنل شهرداری با محوریت منطقه چهار قم در ورزشگاه شهید حیدریان خبر داد و افزود: پوشش تبلیغاتی و تزییناتی مسیرهای راهپیمایی امسال نیز با دیگر سال‌ها متفاوت خواهد بود و در این راستا بیش از ۱۰ هزار متر ریسه پارچه‌ای رنگی تهیه شده است.

حاجی رضا عنوان کرد: بیش از ۶۰ بنر تبلیغاتی در مورد میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام به دو زبان تهیه شده و در نقاط مختلف شهر نصب خواهد شد ضمن اینکه ۵۰ بنر نیز با موضوع تشویق مردم به حضور در انتخابات در طول مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن نصب شده و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم از برپایی ۱۰ ایستگاه فرهنگی در طول مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: هدایای تبلیغاتی مانند پرچم‌های دستی، بادکنک و کتابچه‌هایی ویژه کودکان از طریق این ایستگاه‌ها در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: سه ایستگاه شامل اتوبوس‌های کتابخوانی توسط معاونت فرهنگی شهرداری قم تدارک دیده شده است که کتاب‌های "همسایه" را با موضوع انقلاب اسلامی به عموم مردم عرضه می‌کند ضمن اینکه سایر نهادها و دستگاه‌های استان نیز چنانچه مایل به توزیع محصولات فرهنگی باشند می‌توانند با دریافت تائیدیه شورای هماهنگی تبلیغات، مجوزهای لازم را به صورت رایگان از شهرداری تهیه کنند.

حاجی رضا با بیان اینکه مکان‌های استقرار ایستگاه‌های فرهنگی با توجه به فضای موجود در نظر گرفته خواهد شد، تصریح کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، این ایستگاه‌ها مشکلی در مسیر حرکت شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ایجاد نخواهد کرد ضمن اینکه نصب دو سازه بادی به شکل پرچم جمهوری اسلامی و نیز سه سازه بادی حاوی پیام‌های مقام معظم رهبری در عرض مسیر نیز پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.0nyk49nem5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما