دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : 4376
با حضور آیت‌الله حائری شیرازی صورت گرفت؛

تجلیل از فعالان عرصه عفاف و حجاب قم

قم نيوز : قم نیوز: فعالان عرصه عفاف و حجاب قم با حضور آیت‌الله حائری شیرازی و جمعی از مسوولان آموزش و پرورش تجلیل شدند.
تجلیل از فعالان عرصه عفاف و حجاب قم
به گزارش قم نیوز، مراسم تجلیل از فعالان عرصه عفاف و حجاب استان قم با حضور جمعی از فعالان اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم و آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی عضو خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز در سالن سینما تربیت برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در این مراسم با اشاره به نامگذاری ۱۰ روز اول دهه فجر گفت: امروز به نام انقلاب اسلامی، رسالت و منزلت زن نامگذاری شده و انقلاب اسلامی یکی از برنامه‌هایی است که سبب رشد و تعالی زن شد.

محمدحسین امین‌جعفری نقش زنان را در پیروزی انقلاب بی‌بدیل دانست و افزود: زنان در دوران پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در صف مقدم قرار داشتند و به کمک‌رسانی و امدادرسانی مشغول بودند.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت اخلاقی استان قم نیز در این مراسم مواجهه با جنگ نرم را خطری جدی ذکر کرد و گفت: امروز دشمن از ابزارهایی مانند اینترنت، ماهواره، موبایل، بازی‌های رایانه‌ای و کتاب‌های الکترونیک برای تهدید مردم استفاده می‌کند.

حجت‌الاسلام غلام حیدر حیدری تصریح کرد: در دوران کنونی به طور کامل واضح و مبرهن است که در جنگ نرم قرار داریم و همه اعضای خانواده در این صحنه و جبهه حضور دارند.

همچنین نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم زنان را به حیا و عفت دعوت کرد و از زنان خواست تا با دستیابی به حیا و عفت به خواسته قلبی امام زمان (عج) جامه عمل بپوشانند.

آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی گفت: راه رسیدن زن به مقام بالا از حیا و عفت می‌‌گذرد و این دو ویژگی پایه دیگر ویژگی‌ها را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.zbaurhbf0iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما