دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 43805
منبع : پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی
مدیرکل تامین اجتماعی قم خبر داد

برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی ویژه بازنشستگان در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی قم از فراخوان خاطره‌نویسی بازنشستگان تامین اجتماعی استان خبر داد و گفت: خاطرات کاری بازنشستگان تامین اجتماعی قم اعم از همکار و کارگری جمع‌آوری و ساماندهی می‌شود.
برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی ویژه بازنشستگان در قم
به گزارش قم نیوز، سیدمجتبی موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: بازنشستگان به عنوان گنجینه‌های خرد، مملو از تجارب ارزنده‌ای هستند که در فراز و نشیب طول دوران خدمت به آنها دست یافته و امروز همچون گنجی در صفحه خاطرات آنها بایگانی شده است.

وی اضافه کرد: این اداره‌کل در نظر دارد به منظور تکریم و ارج نهادن به تجربه‌های گرانقدر بازنشستگان با تشکیل بانک خاطرات کاری بازنشستگان، امکان بهره‌مندی از تصمیمات هوشیارانه پیشکسوتان را که در زمان اشتغال احصاء کرده‌اند، فراهم آورد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم خاطرنشان کرد: جمع‌آوری، شناسایی و به‌کارگیری خاطرات کاری بازنشستگان تامین اجتماعی می‌تواند به عنوان کوله باری از تجارب تاثیر بسزایی در تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های کلان سازمان ایفا کند.

موسوی خاطرنشان کرد: از بازنشستگان تامین اجتماعی قم درخواست می‌شود خاطرات کاری خود را تا پایان دی‌ماه سال جاری به نشانی قم، خیابان ساحلی، روبروی پل شهید رجائی، ساختمان اداره‌کل تامین اجتماعی استان قم، واحد روابط عمومی و امور فرهنگی ارسال کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjioex.uqetyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما