دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 43812
منبع : خبرگزاری تسنیم
معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم:

۳۵۷ هزار خانوار قمی سرشماری شده است

قم نيوز : قم نیوز: معاون اطلاعات و آمار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم گفت: تا امروز قریب به ۹۵.۲ درصد کار عملیات میدانی سرشماری نفوس و مسکن استان قم انجام‌شده که معادل ۳۵۷ هزار خانوار است.
۳۵۷ هزار خانوار قمی سرشماری شده است
به گزارش قم نیوز،  جواد شاکر آرانی  با اشاره به آخرین آمار مربوط به سرشماری نفوس و مسکن استان قم اظهار داشت: تا امروز قریب به 95.2 درصد کار عملیات میدانی سرشماری نفوس و مسکن استان قم انجام‌شده که معادل 357 هزار خانوار است.

معاون اطلاعات و آمار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم بابیان اینکه سرشماری از خانوارهای غایب تا روز چهارشنبه و پنجشنبه  این هفته طول می‌کشد، افزود: این تعداد خانوارهای سرشماری شده شامل خانوارهایی که ثبت‌نام اینترنتی انجام داده‌اند نیز می‌شود.

شاکر آرانی با قدردانی از همکاری خوب مردم در سرشماری امسال گفت: 5 درصد از حوزه‌ها باقی‌مانده که نیمه‌تمام است این حوزه‌ها شامل 400 خانوار است که امید است تا یکی دو روز آینده  سرشماری آن‌ها نیز به پایان برسد.

وی با اشاره به تعداد مأموران سرشماری نفوس و مسکن در استان قم گفت: درمجموع 325 مأمور سرشماری که 300 نفر از آنها در شهر قم و 25 مأمور سرشماری در شهرهای تابعه و روستاها مستقر بودند کار سرشماری امسال را انجام می‌دادند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchi6nk.23nxzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما