دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 43825
منبع : خبرگزاری فارس
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تاکید کرد

ضرورت حل مشکل آب و فرودگاه در منطقه استراتژیک سلفچگان

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به مشکل فرودگاه گفت: باید هر چه سریع‌تر مشکل فرودگاه حل شود تا به این وسیله فرصت و ظرفیت‌های اشتغال و توسعه این بخش افزایش پیدا کند.
ضرورت حل مشکل آب و فرودگاه در منطقه استراتژیک سلفچگان
به گزارش قم نیوز،  احد جمالی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشدار سلفچگان که در سالن همایش بخشداری سلفچگان برگزار شد، اظهار کرد: مهم است آبرومندانه مسؤولیت خود را به پایان برسانیم و بتوانیم بر سر مسؤولیت دیگری قرار گیریم، انسانی که با تکلیف حرکت می‌کند، رعبی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران به عنوان سرمایه‌های نظام هستند، بنابراین باید به ادای حق مردم بپردازند، بخشدار جدید با توجه به سوابق ممتد در راستای امور بخش‌ها و بخشداری‌ها نیرویی آشنا و متعهد است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه خدمت ما سیستمی انجام می‌شود، اگر همه با یکدیگر باشیم، موفق می‌شویم، گفت: نباید توقع داشته باشیم همه مانند یکدیگر فکر کنیم، باید این ظرفیت را در خود به وجود آوریم که نظرات و افکار مختلف را تحمل کنیم ولی مهم این است که هدف ما خدمت به مردم باشد.

وی با تأکید بر اعتقاد به خرد جمعی افزود: اگر ملی فکر کردیم و همه منابع را در نظر گرفتیم، اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی محقق می‌شود و اگر جزیره‌ای عمل کنیم و با ظرفیت کم نسبت به مسائل برخورد کنیم، ناقص عمل کرده‌ایم.

جمالی عنوان کرد: باید از تمام ظرفیت‌های نظام در این بخش استفاده شود، در صورتی موفقیت حاصل می‌شود که با امام جمعه، شوراها، ‌دهیاران، ‌نیروهای امنیتی نظامی و دستگاه‌های اجرایی تعامل عقلانی و نظام‌مند داشته باشید.

وی خاطرنشان کرد: وسعت بخش سلفچگان زیاد نیست، ولی منطقه استراتژیکی و نقطه طلایی استان قم محسوب می‌شود و به عنوان یکی از مراکز ثقل ارتباطات کشور است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه باید اتاق فکری برای بررسی وضعیت صنایع این بخش داشته باشید، گفت: باید فکر اساسی در این زمینه صورت گیرد و بحث آلایندگی و فرودگاه این بخش در جلسات متعدد مطرح شده است.

وی با اشاره به مشکل فرودگاه گفت: باید هرچه سریع‌تر مشکل فرودگاه حل شود تا به این وسیله فرصت و ظرفیت‌های اشتغال و توسعه این بخش افزایش پیدا کند.

جمالی به مسائل اجتماعی، ‌فرهنگی و سیاسی منطقه اشاره کرد و افزود: با آنکه جمعیت بخش سلفچگان فراوان نیست، ولی کلکسیونی از اقوام، ‌فرهنگ‌ها و مسائل اجتماعی در این بخش وجود دارد.

وی با بیان اینکه مشکل آب یکی از مسائل اساسی است، که باید این مسئله حل شود عنوان کرد: حفظ کرامت انسان‌ها در قالب نیروهای اداری و غیر اداری از مهم‌ترین موضوعات است و به عنوان اصول اساسی کار شما محسوب می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه عرفان‌های نوظهور، بدعت در فکر و اندیشه مردم است، گفت: با محوریت امام جمعه باید این قضایا پیگیری شود و کار فرهنگی در این زمینه صورت گیرد.

وی با اشاره به انتخابات حساس ریاست جمهوری و شوراها گفت: باید ارزیابی نسبت به انتخابات گذشته به ویژه انتخابات سال گذشته و انتخابات ریاست جمهوری و شورای قبل صورت گیرد و نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرد.

جمالی خاطرنشان کرد: به انتخابات شوراها به عنوان بحث سیاسی نگاه نمی‌شود بلکه به عنوان یک مسئله اجتماعی است و شوراها باید مشکلات مردم را حل کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری بحث ملی است، گفت: می‌خواهیم شور انتخابات در بین مردم وجود داشته باشد و مردم پرشورتر وارد شوند، به این وسیله سرمایه اجتماعی نظام و حاکمیت افزایش پیدا می‌کند. هر چه مشارکت مردم در انتخابات افزایش پیدا کند، اعتبار اجتماعی نظام و کشور در دنیا بیشتر می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم خاطرنشان کرد: اوج عزت و سرمایه اجتماعی برای جهان اسلام و شیعه این است که جمعیتی بالغ بر 20 میلیون نفر روز اربعین جمع شوند، جمع شدن چنین جمعیتی در دنیا سابقه نداشته است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbswba.rhbf5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما