دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : 4383
ظهر امروز صورت گرفت؛

دیدار رییس دفتر تبلیغات اسلامی با آیت‌الله جوادی‌آملی

قم نيوز : قم نیوز: رییس دفتر تبلیغات اسلامی به همراه اعضای هیئت علمی و محققین مرکز فرهنگ و معارف قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی با آیت‌الله جوادی آملی دیدار کردند.
دیدار رییس دفتر تبلیغات اسلامی با آیت‌الله جوادی‌آملی
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام توسلی رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، حجت‌الاسلام یوسفی‌مقدم رییس مرکز فرهنگ و علوم قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی و اعضای هیئت علمی مرکز فرهنگ و معارف قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی ظهر امروز با آیت‌الله جوادی‌آملی دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام واعظی در حاشیه این دیدار ضمن تبریک دهه مبارکه فجر در سخنانی اظهار داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی و خون شهیدان پیشرفت‌های بسیار زیادی داشته است.

حجت‌الاسلام یوسفی‌مقدم نیز در این دیدار بیان کرد: ما برای پیشرفت و توسعه فعالیت‌های قرآنی در این مرکز نیازمند استفاده از رهنمودهای مفسران قرآن و بزرگان حوزه علمیه هستیم.

وی ادامه داد: امروز رویکرد بسیار گسترده‌ای به فعالیت‌های قرآنی در کشور صورت گرفته است و در تمام شهرها و حتی آموزش‌و پرورش توجه بسیاری به فعالیت‌های قرآنی شده است و بدیهی است اگر ما از این رویکرد مثبت استفاد‌ه های بهینه را نداشته باشیم به تهدید تبدیل خواهد شد.

رییس مرکز فرهنگ و معارف قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: این مرکز با داشتن هفت گروه علمی فعالیت‌های گسترده‌ای در عرصه‌های قرآنی در سال‌های اخیر داشته است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.oexfuqettsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما