سه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 43832
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته سوم لیگ دسته اول والیبال مردان ایران

والیبالیست‌های قم در خانه برای کسب نخستین پیروزی تلاش می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: بلندقامتان تیم والیبال کریمه قم در دیداری حساس از سومین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌ها کشور برای کسب نخستین برد این فصل تلاش می‌کنند.
والیبالیست‌های قم در خانه برای کسب نخستین پیروزی تلاش می‌کنند
به گزارش قم نیوز، اگر چه دو بازی متوالی از هفته‌های اول و دوم نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی فصل 1395 لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های ایران با ثبت دو باخت در کارنامه نماینده قم همراه بوده اما عملکرد کریمه قم در بازی اخیر، علاقمندان والیبال را نسبت به آینده این تیم امیدوار کرده است.

نماینده والیبال استان قم در فاصله زمانی بسیار اندک تا شروع رقابت‌های فصل جدید به تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول اضافه شد و به همین دلیل در گام نخست با وجود اینکه میزبان تیم عقاب نیروی هوایی تهران بودند در سه گیم متوالی مقابل دیدگان تماشاگران قمی تن به شکست دادند.

پذیرفتن باخت خانگی در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال ایران، برای والیبالیست‌های کریمه قم کمی سخت بود و آنها که زمانی برای کار آماده‌سازی و حتی تمرین و بدنسازی هم نداشتند، در هفته دوم رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر عملکرد بهتری داشتند و حتی اگر باهوش بودند با پیروزی از زمین خارج می‌شدند.

بازی‌های هفته دوم مسابقات مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال در حالی با انجام هشت مسابقه برگزار شد که کریمه قم به میهمانی تیم عقاب سبلان نماینده استان اردبیل رفت و در سالن رضازاده این شهر برابر میزبان شروع خوب و امیدوار کننده‌ای داشت اما پایان خوبی نداشت.

قمی‌ها در این دیدار ست‌های اول و دوم را با امتیازهای مشابه 25 بر 21 به نفع خود تمام کردند اما در ست‌های سوم و چهارم با امتیازهای مشابه 25 بر 20 شکست خوردند و ست سرنوشت‌ساز پنجم برای تعیین تیم برنده این بازی را نیز 15 بر 9 به عقاب سبلان واگذار کردند تا در واقع بازی برده را ببازند.

این در حالی است که بازی‌ةای هفته دوم والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول مردان ایران با عنوان جام شهدای منا در شهرهای آمل، قزوین، تهران، اردبیل، کرمان، کاشان و دامغان به انجام رسید و در گروهی که تیم کریمه قم در آن حضور دارد یعنی گروه نخست بازی‌ها فعلا شهرداری جوان ارومیه در صدر جای دارد.

در این گروه جدال عقاب تهران با شهرداری جوان ارومیه در تهران سه بر دو به سود نماینده ارومیه به پایان رسید و تیم شهرداری جوان ارومیه صدر جدول را از آن خود کرد، ضمن اینکه تیم مقاومت فرمانداری مهاباد که با یک امتیاز در رتبه پنجم جدول گروه نخست قرار داشت، در هفته دوم لیگ دسته اول والیبال ایران میهمان کاله جوان بود و سه بر یک مغلوب این تیم شد.

سرانجام مسابقه تیم‌های اتحاد جوان همدان با سپهر الکتریک قزوین با امتیازهای (22 بر 25، 25 بر 19، 26 بر 24، 23 بر 25 و 15 بر 12)، سه بر دو به سود نماینده قزوین به پایان رسید تا قزوینی‌ها چهار امتیازی شوند و با این اندوخته خود در هفته سوم رقابت‌های مرحله گروهی در مسابقه‌ای خارج از خانه در قم مقابل کریمه قم قرار بگیرند.

تا پایان هفته دوم رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال مردان ایران، در گروه نخست مسابقات تیم شهرداری جوان ارومیه با دو پیروزی و پنج امتیاز در صدر جای دارد، سپهر الکتریک قزوین با دو پیروزی و چهار امتیاز در مکان دوم است و تیم‌های اتحاد جوان همدان، عقاب تهران، کاله جوان و عقاب سبلان نیز با یک برد در رتبه‌های سوم تا ششم قرار گرفته‌اند، ضمن اینکه تیم‌های مقاومت فرمانداری مهاباد و کریمه قم بدون برد و یک امتیاز در رتبه‌های هفتم و هشتم هستند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcj8oex.uqettzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما