چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 43880
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

مشكلات پروژه تقاطع ۱۵ خرداد بيشتر از سوي پيمانكار است

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور عمراني استاندار قم گفت: عمده مشكلات پروژه تقاطع سه سطحه عمارياسر و ۱۵ خرداد مربوط به پيمانكار است، البته قراري گذاشته شده كه ظرف يك ماه آينده پيمانكار پروژه را تحويل داده و شهرداري وارد پروژه شده و آن را تكميل كند.
مشكلات پروژه تقاطع ۱۵ خرداد بيشتر از سوي پيمانكار است
به گزارش قم نیوز،  محسن بهشتي با اشاره به روند پيشرفت پروژه‌هاي عمراني در شهر قم، اظهار كرد: پروژه‌هاي شهرداري بجز يكي دو مورد از سرعت و روند پيشرفت خوبي برخوردار بوده و با تكميل آن‌ها شاهد تقويب خوبي در زيرساخت‌هاي ترافيكي شهر خواهيم بود.

معاون امور عمراني استاندار قم اجراي تقاطع‌هاي غيرهمسطح در معابر مختلف شهر را از جمله اقدامات ويژه شهرداري عنوان كرد و افزود: بهره برداري از اين تقاطع‌ها خصوصاً تقاطع ۱۵ خرداد و عمارياسر، بزرگراه امام علي و عمارياسر و شهداي مدافع حرم مي‌تواند نقش بسياري خوبي در بهبود عبور و مرور مردم داشته باشد.

بهشتي با بيان اينكه چندين مورد بوستان نيز از سوي شهرداري در مناطق مختلف شهر در حال احداث است، افزود: اين بوستان‌ها نيز طبق اعلام مديران شهر تا پايان امسال به بهره برداري رسيده و در اختيارشهروندان قرار خواهد گرفت.

وي با اشاره به مشكلات و معضلات ترافيكي كه در شهر قم وجود دارد، گفت: افتتاح اين پروژه‌ها علاوه بر رفع مشكلات و معضلات ترافيكي شهر، نقش بسزايي در بهبود كيفيت زندگي شهروندان خواهد داشت.

معاون امور عمراني استاندار قم گفت: با وجود محدوديت‌هاي مالي شهرداري كه به دليل ركود ساخت و ساز ايجاد شده شهرداري پروژه‌هاي نيمه تمام را مديريت كرده كه اميد داريم تا پايان سال به بهرداري برسد.

بهشتي با اشاره به پروژه تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد و عمارياسر گفت: عمده مشكلات اين پروژه مربوط به پيمانكار است، البته قراري گذاشته شده كه ظرف يك ماه آينده پيمانكار پروژه را تحويل داده و شهرداري وارد پروژه شده و آن را تكميل كند.

وي تصريح كرد: اگر پيمانكار نمي‌تواند به تعهدات خود در اين پروژه عمل كند اميدواريم در فضايي آرام پروژه را تحويل شهرداري داده تا شهرداري راسا براي تكميل آن تا پايان سال اقدام كند.

معاون امور عمراني استاندار قم همچنين در خصوص ادامه پروژه بلوار عمارياسر تا بزرگراه حرم تا حرم، گفت: پيگيري‌هاي لازم در اين خصوص را انجام خواهيم داد تا اين پروژه هم به نتيجه برسد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccx4q0.2bq148laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما