پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 43907
منبع : خبرگزاری مهر

قم از استان‌های پیشرو در داوری تنیس روی میز است

قم نيوز : قم نیوز: داور بین المللی تنیس روی میز قم با بیان این که ۵ داور بین المللی قم شامل ۳ مرد و ۲ زن هستند گفت: در امر داوری تنیس روی میز، قم از استان‌های پیشرو کشور است.
قم از استان‌های پیشرو در داوری تنیس روی میز است
به گزارش قم نیوز، ولی الله دیرباز اظهار داشت: در امر داوری تنیس روی میز، قم در زمره استان‌های پیشرو است و ۵ داور بین المللی در قم وجود دارند به طوری که منصوره سادات شریف هم اخیراً به این جمع اضافه شده است و قم در زمینه داوری، در فدراسیون تنیس روی میز در جمع استان‌های موفق به شمار می‌رود.

وی افزود: ۵ داور بین المللی قم شامل ۳ مرد و ۲ زن هستند و مهم‌ترین چهره این جمع محمد عموییان رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم است که به عنوان یک داور سرشناس کشور، در لیگ برتر تنیس روی میز فینال دور رفت را قضاوت کرد و من هم قضاوت فینال دور برگشت در ماهشهر را بر عهده داشتم.

داور بین المللی تنیس روی میز قم گفت: در همین سال‌های اخیر که محمد عموییان داور بین المللی شد قضاوت بازی‌های مهمی به قمی‌ها داده شده است و همیشه یکی از فینال‌های مسابقات جام فجر را قمی‌ها قضاوت کردند و فصل گذشته نیز فینال لیگ برتر با داوری داوران قم برگزار شد.

دیرباز بیان داشت: مسابقات آسیایی تایلند در رده سنی جوانان در بانکوک برگزار شد که مسابقات نیمه نهایی را به گروه داوری ایران شامل من و نصیبه دلیر هروی داور تبریزی دادند و سیاست مسئولان برگزاری مسابقات این بود که قضاوت مسابقات فینال را به میزبان یعنی تایلند بدهند و به همین ما در فینال داوری نکردیم.

وی عنوان کرد: با توجه به حضور داوران بسیاری از کشورها و اینکه ما در تنیس روی میز آسیا کرسی خاصی نداریم همین که قضاوت نیمه نهایی را به ما دادند نشان دهنده رضایت کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا از کار ما بود.

داور بین المللی تنیس روی میز قم در مورد مهم‌ترین مسابقاتی که قضاوت کرده تصریح کرد: در مسابقات جوانان آسیا، رقابت بین تایلند و کره شمالی و چین تایپه و تایلند و مسابقه بین بازیکنان چینی را داوری کردم و در مسابقات داخلی فینال یک ماه قبل مسابقات بین المللی قزوین و فینال لیگ برتر در ماهشهر از مهم‌ترین مسابقات مورد قضاوت من بوده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccmoq0.2bq1x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما