شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 43992
منبع : پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)
مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) مطرح کرد

اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در 28 و 30 صفر

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه‌(س) ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر به مناسبت سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) را تشریح کرد.
اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در 28 و 30 صفر
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور گفت: در شب رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و شهادت سبط اکبر ایشان، امام حسن مجتبی(ع) مراسم عزاداری و سوگواری با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری و مداحی سید علی حسینی‌نژاد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آیین سوگواری در صبح 28 صفر با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی سیدجواد میرجعفری اضافه کرد: زیارت حضرت رسول از بعید نیز با صدای حجت‌الاسلام محمدپور بلافاصله بعد از نماز عصر در شبستان امام خمینی(ره) اقامه می‌شود، همچنین مراسمی از ساعت 15:30 دقیقه با سخنرانی حجت‌الاسلام کافی و مداحی حاج عباس حیدرزاده برگزار خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس درباره ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام رضا(ع) گفت: در شب شهادت امام رضا(ع)، آیین سوگواری با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری و مداحی حاج عباس حیدرزاده در حرم کریمه اهل بیت(س) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حرکت دسته عزاداری خادمان حرم حضرت معصومه‌(س) در روز شهادت امام رضا(ع) گفت: خادمان ساعت 10 صبح از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم کریمه اهل بیت(س) حرکت می‌کنند و با عزاداری در حرم مطهر، شهادت این امام همام را به بانوی کرامت تسلیت می‌گویند.

حجت‌الاسلام بهشتی‌پور گفت: در شبستان امام خمینی(ره) نیز مراسم سوگواری از ساعت 10:15 با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی حاج حسن شالبافان و عصر شهادت نیز مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام کافی و مداحی سیدحسین جعفرنژاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgxy9t.ak9wy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما