يکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 43995
منبع : خبرگزاری فارس

دومین پیروزی صبای قم برابر پدیده اصفهان / تداوم صدرنشینی قمی‌ها در مسیر صعود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال جوانان صبای قم در سومین مسابقه خانگی خود از فصل جاری رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برابر پدیده اصفهان به برتری رسید.
دومین پیروزی صبای قم برابر پدیده اصفهان / تداوم صدرنشینی قمی‌ها در مسیر صعود
به گزارش قم نیوز، تیم‌های حاضر در مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال جوانان کمتر از 10 روز بعد از انجام آخرین بازی خود در نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی این بازی‌ها‏، امروز در دیدارهای دور برگشت مرحله گروهی به میدان رفتند.

این در شرایطی است که تعداد 26 تیم در رقابت‌های فصل 96 ـ 1395 لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران حضور دارند و در چهار گروه مقدماتی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا در پایان دیدارهای رفت و برگشت به شکل دوره‌ای، از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کنند.

بازی‌های دور برگشت از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان امروز امروز برگزار شد و تیم فوتبال جوانان صبای قم بعد از کسب عنوان قهرمانی نیم‌فصل، در نخستین دیدار خود پذیرای رقیب اصفهانی‌ هم‌گروه خود یعنی پدیده اصفهان بود و همانند نیم‌فصل نخست این تیم را شکست داد و دومین برد متوالی خود را برابر حریف کسب کرد.

بازی جوانان صبای قم و پدیده اصفهان از نخستین هفته دور برگشت عصر امروز در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و صبا به عنوان صدرنشین گروه برای تکرار پیروزی نیم‌فصل نخست و همچنین جبران امتیازات از دست رفته در دو مسابقه اخیر‏ مقابل پدیده طوفانی کار کرد و با نتیجه پر گل چهار بر دو به برتری رسید تا سه امتیاز دیگر به اندوخته‌های خود بیافزاید.

فوتبالیست‌های جوان صبای قم که در نخستین بازی خود از فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران در اصفهان میهمان تیم پدیده بودند و با دو گل میزبان خود را شکست دادند و بعد از این بازی نیز دو برد دیگر مقابل مس رفسنجان و شهید وفایی شیراز به دست آوردند اما دو هفته پایانی نیم‌فصل را با یک تساوی و یک باخت به پایان رسانده بودند.

با پیروزی شیرینی که صبای قم امروز در جدال خانگی با پدیده اصفهان کسب کرد، هم اکنون با کسب چهار برد، یک تساوی، یک باخت و 13 امتیاز در صدر جدول گروه دوم از مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران جایگاه خود را حفظ کرد تا با انگیزه بیشتری در دور برگشت این بازی‌ها به دنبال مجوز صعود به مرحله بعد باشد.

برتری پرگل 4 بر 2 در مصاف خانگی با پدیده اصفهان در حالی نصیب صبای قم شد که در دقیقه چهارم این دیدار صبا حریف خود را غافلگیر کرد و خیلی زود با تیزهوشی ابوالفضل برجی به گل رسید تا انگیزه بالای خود را برای کسب برتری در این دیدار نشان بدهد.

4 دقیقه بعد حملات پر دامنه و فراوان صبای قم در عطش برای رسیدن به گل‌های بیشتر، مدافعان تیم پدیده اصفهان را در محوطه جریمه خودی وادار به خطای پنالتی کرد و محمد میرزاحسن پشت توپ ایستاد و گل دوم تیم جوانان صبای قم را در مقابل حریف به ثمر رساند.

صبا به بازی خوب خود ادامه می‌داد که در دقیقه 25 یک اتفاق عجیب منجر به اخراج محمد میرزاحسن بازیکن شماره 16 و زننده گل دوم صبا شد تا میزبان 10 نفره شود و پدیده اصفهان نیز انگیزه زیادی برای جبران گل‌های خورده به دست بیاورد و دو گل به صبا بزند.

با این حال جریان بازی به شکل پیش رفت که شاگردان داوود عاصم‌آبادی در دقیقه 80 توسط حمیدرضا سلمانیان به گل سوم دست یافت و در حالی که تیم پدیده برای جبران این گل حمله می‌کرد، گل چهارم را نیز در اولین دقیقه وقت‌های تلف شده توسط حسین توکلی وارد دروازه حریف کرد.

در جدول رده‌بندی گروه سوم لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور تا پایان هفته ششم تیم جوانان صبای قم با کسب 13 امتیاز صدرنشین است، شهید وفایی شیراز با 10 امتیاز در مکان دوم جای دارد، فجر شهید سپاسی شیراز با 9 امتیاز سوم است، ضمن اینکه تیم‌های شهرداری اراک با 8 امتیاز، مس رفسنجان با پنج امتیاز و پدیده اصفهان با چهار امتیاز در رده‌های سوم تا ششم جای دارند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjihex.uqethzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما