دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 44034
منبع : خبرگزاری فارس

پذیرایی صبای قم از 7 ستاره ارومیه

قم نيوز : قم نیوز: فوتبالیست‌های امید صبای قم در دیداری حساس از مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از 7 ستاره ارومیه پذیرایی می‌کنند.
پذیرایی صبای قم از 7 ستاره ارومیه
به گزارش قم نیوز،  شاگردان رضا گلباشی در تیم فوتبال امید صبای قم که بعد از سه برد متوالی در هفته‌های اول تا سوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور انگیزه و روحیه بسیار بالایی دارند، بعد از استراحتی کوتاه باید آماده بازی هفته چهارم لیگ برتر امید ایران شوند.

صبای قم که از سه هفته سپری شده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال امید ایران دو بازی خارج از خانه انجام داده و تنها یک بار در قم به میدان رفته‌، این هفته دومین دیدار خانگی خود را پیش‌رو دارد و برای کسب چهارمین برد متوالی این فصل به میدان می‌رود.

صبای قم در نخستین بازی خانگی فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال امید ایران برابر تیم نفت اهواز به میدان رفت و با گلی که در 15 دقیقه پایانی این بازی به دست آورد حریف را با یک گل شکست داد و سه امتیاز با ارزش به اندوخته‌های خود اضافه کرد.

اما دو برد دیگر صبای قم در رقابت‌های این فصل لیگ برتر امید در میهمانی رقبای لیگ برتر به دست آمده و صبا  در هفته نخست برابر تیم مطرح و مدعی قهرمانی یعنی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با دو گل به برتری رسید تا علاوه بر کسب سه امتیاز، به نوعی قدرت‌نمایی کند.

شاگردان رضا گلباشی در تیم امید صبای قم دومین بازی خارج از خانه این فصل را نیز در هفته سوم برابر تیم امید مس کرمان انجام دادند و در این دیدار نیز با یک گل صاحب برتری شدند تا ضمن کسب دومین برد در میهمانی رقبا و سومین پیروزی پشت‌سر هم صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی را تحکیم ببخشد.

فوتبالیست‌های صبای قم با انگیزه به دست آوردن چهارمین پیروزی خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از فردا دور جدید تمرینات خود را در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم از سر می‌گیرند تا در سیزدهمین روز آذر ماه از ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه شهید حیدریان قم برابر تیم برابر تیم امید هفت ستاره ارومیه قرار بگیرند.

فوتبالیست‌های صبای قم که سه هفته متوالی از فصل جاری لیگ برتر را با قدرت سپری کرده،‌ علاوه بر نمایش قدرتمندانه‌ برابر رقبا، به حریفان خود حتی اجازه زدن یک گل هم نداده است و بدون گل خورده دارای بهترین خط دفاع فصل جاری لیگ برتر است.

حریف هفته چهارم تیم فوتبال امید صبای قم یعنی تیم هفت ستاره ارومیه امسال به لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های ایران صعود کرده و در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در خانه خود پذیرای تیم ملوان بندر انزلی بود و هم اکنون در نیمه پائین جدول رده‌بندی جای دارد.

هم اکنون تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، خونه به خونه بابل و مس رفسنجان جدی‌ترین تیم‌های تعقیب کننده صبای قم در جدول رده‌بندی لیگ برتر امید باشگا‌ه‌های کشور هستند و در انتهای جدول نیز اتفاق عجیب و غیر قابل انتظار، قعرنشینی تیم سپاهان اصفهان یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcee78e.jh8exi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما