سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 44057
منبع : خبرگزاری فارس

تیم والیبال کریمه قم به دیدار فولاد ویان همدان می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم والیبال کریمه قم در چارچوب لیگ دسته اول والیبال مردان کشور در دیداری خارج از خانه به دیدار تیم فولاد ویان همدان می‌رود.
تیم والیبال کریمه قم به دیدار فولاد ویان همدان می‌رود
به گزارش قم نیوز، هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور روز پنج‌شنبه آغاز می‌شود و در یکی از بازی‌ها در همدان، نماینده والیبال قم برای کسب نخستین برتری خود در این فصل به میدان خواهد رفت.

تیم والیبال کریمه قم که امسال در لیگ دسته اول کشور شرکت کرده است روز پنج شنبه از ساعت ۱۶ در دومین دیدار خارج از خانه خود در این فصل در همدان برابر تیم فولاد ویان این شهر به میدان می‌رود و امیدوار است بتواند حریف خود را متوقف کند.

نماینده والیبال قم در نخستین دیدار خود در این مسابقات در قم ابتدا برابر تیم عقاب نیروی هوایی تهران ۳ بر صفر شکست خورد و فصل را با باخت آغاز کرد و سپس در دیدار برابر عقاب سبلان در اردبیل در شرایطی که ست‌های اول و دوم را با برد پشت سر گذاشته بودند در ‌نهایت با از دست دادن ۳ ست متوالی، ۳ بر ۲ مغلوب حریف خود شدند.

سومین حریف تیم کریمه قم، تیم سپهر الکتریک قزوین بود و دیدار این تیم تیم برابر کریمه قم در سالن ۶۰۰ نفری شهید رضاییان قم با پیروزی ۳ بر صفر تیم قزوینی به پایان رسید تا کریمه در هر ۳ بازی خود در این فصل بازنده شده باشد.

شاگردان روح الله شفیعی در تیم کریمه قم در حالی برابر تیم فولاد ویان همدان به میدان می‌روند که این تیم در آخرین روزهای منتهی به آغاز لیگ بسته شد و ناهماهنگی بین بازیکنان و قرار نگرفتن در شرایط مسابقه سبب شده کار برای نماینده والیبال قم پیچیده شود.

مقاومت فرمانداری مهاباد، سپهر الکتریک قزوین، شهرداری جوان ارومیه، کاله جوان آمل، فولاد ویان همدان، عقاب سبلان و عقاب تهران حریفان تیم کریمه قم در لیگ دسته اول کشور هستند و مسابقات لیگ دسته اول والیبال ایران در ۲ گروه برگزار می‌شود.

اسماعیل به داغی، حسین فیروزپور، امیر دهنوی، محمد جعفر رهنما، میثم صنیعی، علیرضا فرزانه، مهدی فهیمی، میلاد رشیدی، مرتضی قنبری، علی رضایی، محمد ایزدی و سید مهدی ودودی به همراه علی صادقی، محمد جواد قربان‌نژاد، امیر کیانی و محمد محمدی بازیکنان تیم کریمه قم در لیگ دسته اول کشور هستند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjayex.uqexizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما