چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 44084
منبع : خبرگزاری فارس

تیم داوری مصاف یاسین‌پیشرو قم و گیتی‌پسند اصفهان معرفی شد

قم نيوز : قم نیوز: کمیته داوران اسامی تیم قضاوت کننده مسابقه حساس تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و گیتی‌پسند اصفهان در هفته پایانی نیم‌فصل لیگ برتر فوتسال را معرفی کرد.
تیم داوری مصاف یاسین‌پیشرو قم و گیتی‌پسند اصفهان معرفی شد
به گزارش قم نیوز، دیدارهای هفته سیزدهم و پایانی از نیم‌فصل نخست مسابقات هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز جمعه دوازدهم آذر ماه همزمان در شهرهای مختلف ایران برگزار می‌شود و قم میزبان یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته است.

در حالی که اتفاقات عجیب و قریب هفته دوازدهم بر حساسیت دیدارهای هفته پایانی نیم‌فصل افزوده، تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم این هفته در دیداری فوق‌العاده مهم و سرنوشت‌ساز باید در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به مصاف تیم صدرنشین لیگ برتر یعنی گیتی‌پسند اصفهان برود.

یاسین‌پیشرو قم بعد از اینکه پنجمین پیروزی خود در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را بعد از سه باخت متوالی در هفته دهم به دست آورد، دو هفته متوالی است که رنگ پیروزی را ندیده و در واقع اکنون بعد از دو باخت پشت‌سر هم برای کسب ششمین پیروزی این فصل به مصاف صدرنشین لیگ خواهد رفت.

شاگردان محمدرضا حیدریان در تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم برای فرار از شرایط نامساعد هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتسال که به واسطه کسب چهار باخت غیر منتظره، یک تساوی و تنها یک پیروزی در 6 بازی اخیر برای آنها به وجود آمده بود، در هفته سیزدهم و پایانی نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با انگیزه بسیار بالا به مصاف تیم صدر جدولی گیتی‌پسند اصفهان می‌روند.

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در سیزدهمین مسابقه خود در چارچوب بازی‌های هجدهمین دوره لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور تمام ابزارهای خود را در اختیار دارد و با تمام توان به دنبال برتری برابر تیم صدر جدولی گیتی‌پسند اصفهان است تا با ارائه یک بازی کاملا هجومی سه امتیاز با ارزش این دیدار را کسب کند، هر چند حیدریان و شاگردانش می‌دانند که گیتی‌پسند با وجود محرومیت چند بازیکن کلیدی خود باز هم حریف خطرناکی است.

هفته سیزدهم و پایانی نیم‌فصل مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر دوازدهمین روز آذر ماه در نقاط مختلف کشور برگزار خواهد شد و سرخ‌پوشان یاسین‌پیشرو قم در حالی که سه باخت متوالی در هفته‌های هفتم و نهم یازدهم را در خانه خود برابر تیم‌های بالانشین مس سونگون ورزقان، تاسیسات دریایی تهران و حفاری اهواز تجربه کرده‌اند، قصد ندارند به دیگر تیم بالای جدولی در خانه ببازند.

نتایج ضعیف تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در هفته‌های اخیر لیگ برتر شرایط را برای این تیم بسیار دشوار کرده بود و در حالی که این تیم در مقطعی از فصل مدعی قهرمانی محسوب می‌شد با این باخت‌های غیر منتظره از جمع بالای جدولی‌ها خارج شده و هم اکنون در جایگاه هشتم جدول است.

یاسین‌پیشرو قم و گیتی‌پسند اصفهان در حالی این هفته از ساعت 17 عصر جمعه دوازدهم آذر ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند که علیرضا رمضانی به عنوان داور اول، حسن موسوی به عنوان داور دوم، ولی امجدی به عنوان داور ذخیره و میلاد امیری به عنوان وقت‌نگهدار اعضای تیم داوری این دیدار هستند و عبدالواحد بیت‌سیاح ناظر بازی خواهد بود.

جمعه 12 آذر ماه از ساعت 17

یاسین‌پیشرو قم – گیتی‌پسند اصفهان ( سالن شهید حیدریان قم)

فرش‌آرا مشهد – شهرداری ساوه ( سالن شهید بهشتی مشهد)

ملی‌حفاری خوزستان – مقاومت البرز ( سالن نفت اهواز)

تاسیسات دریایی تهران – شهروند ساری ( سالن فدراسیون هندبال تهران)

دانشگاه‌آزاد تهران – طرح و توسعه الوند ( سالن پیامبر اعظم تهران)

مس سونگون – لبنیات ارژن شیراز ( سالن شهید پورشریفی تبریز)

آذرخش بندرعباس – دبیری تبریز ( سالن فجر بندرعباس)

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjxyex.uqexozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما