پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 44116
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پيشرفت ۶۵ درصدي احداث بوستان ميلاد در منطقه ۳

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه سه قم گفت: عمليات تبديل پارك جنگلي به بوستان ميلاد در منطقه سه تاكنون بيش از ۶۵ درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.
پيشرفت ۶۵ درصدي احداث بوستان ميلاد در منطقه ۳
به گزارش قم نیوز، رضا پوريافر با بيان اينكه بوستان ميلاد در انتهاي خيابان ميلاد در حريم كمربندي امام علي(ع) در حال احداث است، اظهار كرد: اين بوستان با امكانات مختلف در حال احداث بوده تا علاوه بر همشهريان، زائرين و مسافرين نيز بتوانند از آن استفاده كنند.

شهردار منطقه سه قم با بيان اينكه سرانه فضاي سبز شهري در قم كمتر از چهار مترمربع است، افزود: يكي از برنامه‌هايي كه طي يك سال اخير در دستور كار ويژه شهرداري قرار گرفته توسعه عرصه هاي سبز و احداث بوستان هاي جديد است.

پوريافر به امكانات و زيرساخت هاي پيش بيني شده براي بوستان ميلاد اشاره كرد و گفت: با توجه به اينكه اين بوستان در نزديكي ميدان ۷۲ تن و در معرض استفاده مسافرين است، قابليت‌هايي براي آن پيش بيني شده تا علاوه بر همشهريان و شهروندان منطقه، زائرين هم بتوانند استفاده داشته باشند.

وي مساحت اين بوستان را ۱۹ هزار مترمربع ذكر كرد و گفت: در حال حاضر عمليات اجرايي اين بوستان بيش از ۶۵ درصد پيشرفت فيزيكي دارد.

شهردار منطقه سه قم پياده رو سازي، خاكبرداري، خاكريزي، نصب برج نوري، ايجاد تشتك براي درختان و كاشت نهال را جمله عمليات هاي در حال اجرا در اين بوستان دانست و خاطرنشان كرد: اين بوستان به صورت پارك جنگلي بوده و در حال حاضر با نصب نيمكت، مجموعه بازي و احداث فضاهايي همچون نمازخانه و سرويس بهداشتي در حال تبديل آن به فضايي شهري هستيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfvydj.w6djyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما