شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 44153
منبع : خبرگزاری فارس

یاسین‌پیشرو قم مغلوب گیتی‌پسند اصفهان شد/ چهارمین شکست متوالی قمی‌ها در خانه

قم نيوز : قم نیوز: نماینده فوتسال قم مهمترین بازی هفته پایانی نیم‌فصل لیگ برتر فوتسال باشگا‌ه‌های کشور با برابر صدرنشین رقابت‌ها با چهارمین شکست متوالی در خانه به پایان رساند.
یاسین‌پیشرو قم مغلوب گیتی‌پسند اصفهان شد/ چهارمین شکست متوالی قمی‌ها در خانه
به گزارش قم نیوز، دیدارهای هفته پایانی نیم‌فصل هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر دوازدهمین روز آذر ماه به پایان رسید و تیم یاسین‌پیشرو قم در دیداری خانگی برابر صدرنشین لیگ برتر ایران به چهارمین باخت متوالی در خانه تن داد.

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم امروز در سیزدهمین و آخرین هفته نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور میزبان صدرنشین لیگ برتر بود، دیداری که البته هفتمین بازی خانگی این تیم در این فصل محسوب می شد و یاسین‌پیشرو قم برای جبران امتیازات از دست رفته ناکام بزرگ هفته بود و به ششمین باخت این فصل و چهارمین باخت متوالی در خانه خود دست یافت.

یاسین‌پیشرو قم که در سه بازی متوالی خانگی برابر تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی یعنی مس سونگون ورزقان، تاسیسات دریایی تهران و حفاری اهواز نتیجه را واگذار کرده بود در هفتمین بازی خانگی این فصل برابر تیم صدرنشین گیتی‌پسند تمام توان خود را به کار گرفت اما یارای مقابله با حریف خود را نداشت.

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در آخرین هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر گیتی‌پسند اصفهان تنها میثم ایلانلو بازیکن مغضوب محمدرضا حیدریان را در اختیار نداشت و سایر بازیکنان کلیدی و اصلی این تیم در ترکیب اصلی حضور داشتند اما این تیم در خانه هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

نیمه نخست مسابقه خانگی یاسین‌پیشرو قم برابر گیتی‌پسند اصفهان با نتیجه سه بر یک به سود شاگردان رضا لک در تیم گیتی‌پسند تمام شد و در نیمه دوم یاسین‌پیشرو یک گل زد تا بازی را به حداقل برساند اما زدن سه گل دیگر توسط صدرنشین لیگ برتر موجب شد تا اصفهانی‌ها در قم به برتری قاطع 6 بر دو دست یابند.

یاسینی‌ها با این باخت خانگی که چهارمین شکست متوالی آنها در خانه بود 17 امتیازی باقی ماندند ولی فاصله امتیازات نماینده قم با تیم‌های پائین جدول شدیدا کاهش پیدا کرد و این تیم که هفته‌های زیادی است روندی نزولی در لیگ برتر در پیش گرفته به مکان نهم جدول سقوط کرد.

یاسین‌پیشرو قم در حالی این هفته به صدرنشین لیگ برتر باخت که در هفته‌های سپری شده از فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تا کنون مقابل تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی تهران، مقاومت البرز، آذرخش هرمزگان، لبنیات ارژن فارس و طرح و توسعه الوند قزوین به پیروزی رسیده است.

نماینده فوتسال استان قم در این فصل چهار باخت ناباورانه را در خانه مقابل تیم‌های فوتسال مس سونگون ورزقان، تاسیسات دریایی تهران، حفاری اهواز و گیتی‌پسند در سالن شهید حیدریان قم و برابر تیم‌های شهروند ساری و دبیری در تبریز پذیرا شده، ضمن اینکه دو بازی همراه با تساوی یاسین‌پیشرو قم برابر تیم فوتسال شهرداری ساوه و فرش‌آراء مشهد بوده است.

فوتسالیست‌های یاسین‌پیشرو قم باید در هفته نخست از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن شهید بهشتی شهر مشهد مقابل تیم فوتسال فرش‌آراء این شهر به میدان برود در حالی که حریف مشهدی فعلا با 13 امتیاز در رده دهم جدول است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgwq9t.ak9tn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما