يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 44191
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم:

نظارت بیمه‌ها بر هزینه‌کردها ضعیف است

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم با اشاره به اینکه منابع دریافتی بیمه‌ها نسبت به هزینه‌کرد آنها قابل قبول است، گفت: نظارت بیمه‌ها بر اجرای هزینه‌کردها ضعیف است.
نظارت بیمه‌ها بر هزینه‌کردها ضعیف است
به گزارش قم نیوز، سید صدرالدین موسوی  طی نشست صمیمی سید مهدی صادقی استاندار قم با مدیران شرکت‌های بیمه استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه بیمه‌ها از بخش‌های وابسته به وزارت دارایی هستند، اظهار کرد: تامین منابع مالی به عنوان یک شاخص رشد پایدار در مباحث اقتصادی مطرح است و بیمه‌ها در تحقق این هدف نقش قابل توجهی دارند.

وی با بیان اینکه شرکت‌های بیمه باید به دنبال افزایش منابع مالی استان باشند، اضافه کرد: موانع و مشکلاتی که سبب انتقال سرمایه‌های بخش خصوصی استان قم به بیمه‌های استان تهران می‌شود باید مورد بررسی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم با اشاره به اینکه منابع دریافتی بیمه‌ها نسبت به هزینه‌کرد آنها قابل قبول است، گفت: نظارت بیمه‌ها بر اجرای هزینه‌کردها ضعیف است به همین علت باید برنامه مشخصی برای رفع این مشکل در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در برخی از بازپرداخت‌ها با بیمه‌ها مشکلاتی داشته‌ایم درحالی که شرکت‌های بیمه باید با تسهیل در بازپرداخت به دنبال افزایش رضایت‌های مردم باشند.

موسوی با بیان اینکه ضریب بیمه در استان قم مطلوب نیست، مطرح کرد: افزایش این ضریب نیازمند فرهنگ‌سازی و استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف از جمله اداره‌کل آموزش و پرورش استان و صدا و سیمای مرکز قم است.

وی از فعالیت 20 شرکت بیمه در استان قم یاد کرد و افزود: سرمایه‌گذاران قمی بیمه پروژه‌های خود را با از دفاتر مستقر در استان تهران دنبال می‌کنند درحالی که استفاده این افراد از ظرفیت دفاتر بیمه استان قم افزایش اشتغالزایی و منابع مالی این استان را به دنبال دارد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcizza5.t1a532bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما