کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

4 مسابقه حساس ایثار قم در لیگ آینده‌سازان کاراته کشور

خبرگزاری فارس , 16 آذر 1395 ساعت 22:45

قم نیوز: تیم کاراته دختران باشگاه ایثار قم در چهار مسابقه حساس رقابت‌های لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خود می‌رود.


به گزارش قم نیوز، تیم کاراته دختران باشگاه ایثار تنها نماینده قم در مسابقات فصل جاری لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود که با ترکیبی از دختران مستعد و پرتوان رده‌های سنی پایه در این دوره از پیکارها به مصاف رقبا رفته است.

این هفته با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، علاقمندان به این رشته شاهد برگزاری پیکارهای هفته سوم لیگ آینده‌سازان کاراته دختران کشور خواهند بود و تیم کاراته باشگاه ایثار قم نیز در چهار مسابقه حساس با حریفان خود پیکار می‌کند.

مسابقات هفته سوم لیگ آینده‌سازان کاراته دختران باشگاه‌های ایران روز پنجشنبه هجدهم آذر ماه برگزار می‌شود و تیم کاراته دختران باشگاه ایثار قم چهار مسابقه حساس خود از مرحله مقدماتی را به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران با حریفان انجام خواهد داد.

در گروه نخست مرحله مقدماتی این پیکارها و در دیدارهای دور رفت از مرحله پنجم لیگ آینده‌سازان، تیم ایثار قم برابر تیم دختران هیات کاراته خراسان‌رضوی صف‌آرایی می‌کند، در حالی که در این مرحله شهرداری سمنان استراحت دارد و در سایر دیدارهای این گروه آریا تهران با نیک‌نژاد البرز و هیات کاراته کردستان با اردکان یزد دیدار می‌کنند.

در مرحله ششم از دور رفت این مسابقات که تیم آریا تهران با قرعه استراحت روبه‌رو شده است، ایثار قم در دیداری حساس به مصاف تیم اردکان یزد می‌رود و دو دیدار دیگر این گروه را تیم‌های هیات کاراته کردستان با شهرداری سمنان و هیات خراسان‌رضوی با نیک‌نژاد البرز انجام می‌دهند.

در مرحله هفتم از نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی لیگ آینده‌سازان کاراته دختران ایران تیم ایثار قم برابر تیم شهرداری سمنان صف‌آرایی می‌کند، در حالی که هیات کاراته کردستان استراحت می‌کند و در دیگر دیدارهای این گروه هیات خراسان‌رضوی با آریا تهران و اردکان یزد با نیک‌نژاد البرز به رقابت می‌پردازند.

در شرایطی که سازمان لیگ فدراسیون کاراته برای برگزاری دیدارهای هفته نخست از دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ آینده‌سازان کاراته دختران کشور نیز برنامه‌ریزی کرده است، تیم‌ دختران ایثار قم در یک دیدار فوق‌العاده مهم باید برابر تیم هیات کاراته کردستان قرار بگیرد.

در شرایطی که تیم هیات کاراته خراسان‌رضوی در این هفته استراحت دارد، در سایر دیدارهای مرحله نخست از دور برگشت در گروه نخست مقدماتی، تیم دختران اردکان یزد به مصاف آریا تهران می‌رود و کاراته‌کاهای تیم نیک‌نژاد البرز به مصاف شهرداری سمنان خواهند رفت.

تیم‌های حاضر در مسابقات فصل 1395 لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور در بخش دختران، در دو گروه مقدماتی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، در حالی که بازی‌های گروه دوم این مرحله با حضور تیم‌های کاراته هیات اصفهان، باشگاه صمدی مازندران، چالاکی مازندران، شهرداری اراک، هیات کاراته گیلان و کاسترول مازندران به انجام می‌رسد و تیم‌های حاضر در این گروه نیز این هفته هر کدام سه مسابقه با حریفان خود انجام می‌دهند.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 44300

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/44300/4-مسابقه-حساس-ایثار-قم-لیگ-آینده-سازان-کاراته-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir