چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 44322
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم مطرح کرد

بررسی مدیریت گفتمان در بحث بافت‌های فرسوده شهری در نشست معاونان کلانشهرها

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم گفت: مدیریت گفتمان در بحث بافت‌های فرسوده شهری در نشست معاونان کلانشهرها مطرح و تصمیم‌گیری خواهد شد.
بررسی مدیریت گفتمان در بحث بافت‌های فرسوده شهری در نشست معاونان کلانشهرها
به گزارش قم نیوز، غلامرضا جانقربان پیش از ظهر امروز در سی امین نشست تخصصی معاونین شهرسازی و معماری شهرداری کلان‌شهرهای کشور که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، با بیان اینکه امروز پذیرای معاونین معماری و شهرسازی کلان‌شهرها در سی‌امین نشست تخصصی هستیم گفت: این نشست با 6 دستور که هرکدام می‌تواند محورهای کاری زیادی را در مباحث حقوقی، اقتصادی و هوشمندسازی شهرسازی‌ها فراهم کند شکل گرفته است.

وی ادامه داد: دسترسی آسان‌تر و سریع‌تر به اخذ خدمات شهروندی و رویکرد مدیریت گفتمان در بحث بافت‌های فرسوده شهری که مهم ترین دغدغه امروز کلان شهرها و شهرها بوده و به عنوان تهدید تلقی می‌شود نیز در این نشست مطرح خواهد شد.

سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم با اشاره به شکل گیری سند ملی بازآفرینی پایدار محدوده ها و محلات هدف با موضوع احیا، بهسازی، نوسازی و توانمندسازی در دولت و ستادهای استانی و محلی تصریح کرد: تحقق این سند در شهر قم نیازمند عزم ملی و استانی است و این نشست به بحث و بررسی این پدیده می پردازد.

وی با اشاره به دیگر مباحث این جلسه گفت: ساختار جدید تشکیلات شهرسازی و معماری و مشکلات آنها و بحث برون سپاری مباحث در حوزه خدمات شهرسازی کلان شهرها و موضوعات پیشنهادی کلان شهرها مورد بحث، تحلیل، نقد، تصمیم سازی و تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.

گفتنی‌ است این نشست از صبح امروز در سالن رضوان شهرداری آغاز شده و تا عصر فردا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcewx8e.jh8ewi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما