کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

باخت در ثانیه آخر تلخ است اما به داور ربطی ندارد

عسگری: در مورد داوران جیمزباندی صحبت نکنیم!/ داوران اروپایی اشتباه‌های بزرگتری دارند

21 آذر 1395 ساعت 10:13

قم نیوز: رئیس سابق دپارتمان داوری فوتبال گفت: داوران ما با وجود تمام کمبودها قضاوت‌های بسیار خوبی را به نمایش می‌گذارند و نباید غیرمنصفانه آنها را نقد کنیم.


به گزارش قم نیوز حسین عسگری در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نحوه قضاوت موعود بنیادی‌فر در بازی پرسپولیس و پدیده اظهار داشت: شکست در دقیقه و ثانیه پایانی مسابقه تلخ و دشوار است اما باور کنید این شکست هیچ ارتباطی به داور ندارد بنابراین نباید مسئولان تیم‌ها بی‌انصافی کنند و همه تقصیرها را به گردن داوری بیندازند که تلاش کرده وظیفه‌اش را به خوبی در زمین انجام دهد. داور این بازی مشکلی نداشت. من البته مسئولیتی در داوری ندارم و نمی‌خواهم به حرف‌های مدیران باشگاه پدیده بپردازم ولی به عنوان یک عضوی از جامعه داوری از همه مدیران و مربیان تیم‌ها می‌خواهم که در حق داوران بی‌انصافی و کم لطفی نکنند.

وی ادامه داد: بنیادی‌فر در بازی پدیده و پرسپولیس اشتباه تأثیرگذاری مرتکب نشد.شما قضاوت داوران اروپایی را ببینید که گاهی چه اشتباهات تأثیرگذاری مرتکب می‌شوند. داوران ما با وجود تمام کمبودها قضاوت‌های بسیار خوبی را به نمایش می‌گذارند. نباید غیرمنصفانه آنها را نقد کنیم و به آنها بتازیم. داور بازی استقلال و تراکتورسازی هم که بیژن حیدری بود مشکلی نداشت. آن هم بازی که به آن دشواری و سنگینی بود.پس بهتر است بازی جوانمردانه را در مورد داوران هم رعایت کنیم و آنها را مورد هجمه قرار ندهیم و جیمزباندی در مورد آنها صحبت نکنیم.

رئیس سابق دپارتمان داوری فوتبال تصریح کرد: داوری که اشتباه تأثیرگذار نداشته باشد عملکردش خوب بوده. این حرف من نیست حرف خود فیفاست. فیفا هم همین حرف را می‌زند اما گرفتن یا نگرفتن یک خطا یا یک اوت اشتباه نباید باعث شود عملکرد خوب داور را زیر سوال ببریم. در هفته سیزدهم لیگ برتر در دو بازی پرسپولیس و استقلال داوران به خوبی قضاوت کردند.

انتهای پیام/ ۱۳۶


کد مطلب: 44413

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/44413/عسگری-مورد-داوران-جیمزباندی-صحبت-نکنیم-اروپایی-اشتباه-های-بزرگتری

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir