کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز رقابت‌ هندبالیست‌های نونهال قمی در مسابقات قهرمانی شمال کشور

خبرگزاری فارس , 22 آذر 1395 ساعت 3:00

قم نیوز: هندبالیست‌های مستعد و آینده‌دار استان قم در پیکارهای قهرمانی منطقه شمال ایران برای کسب عناوین برتر با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.


به گزارش قم نیوز، تیم نونهالان پسر هیأت هندبال استان قم  برای رویارویی با حریفان خود در مسابقات منطقه شمال ایران راهی شمال غرب ایران و شهر سرد تبریز  شده تا در مدت چهار روز برای کسب عناوین برتر به شکل دوره‌ای به میدان برود.

ترکیب تیم هندبال پسران نونهال استان قم در این دوره از مسابقات از 17 بازیکن تشکیل شده و این تیم به سرمربیگری یکی از بازیکنان شاخص سال‌های اخیر هندبال قم یعنی احمد فلاح که سابقه بازی در تیم ملی را نیز دارد برابر حریفان خود صف‌آرایی می‌کند.

این در حالی است که بازیکنانی نظیر امیر رضا امینیان، سعید علی‌اکبری، مصطفی یارمحمدی، امیرحسین منصوری، یونس معصوم باغبانانی، محمدرضا استادیان خانی، سیدابوالفضل میری‌زاده، محمدرضا اسماعیلی و متین حاجی‌رئیس ابراهیم در ترکیب تیم هندبال قم حضور دارند.

همچنین محمدحسن اسماعیلی، علیرضا نصرت‌آبادی، محمدمتین حسین‌زاده، ابوالفضل محبوبی‌نیا زارع، نیما باقری و مهدی بیگدلی دیگر بازیکنان تیم هندبال نونهالان پسر قم هستند که به سرمربیگری احمد فلاح، مربیگری محسن سلامت و سرپرستی مهدی کریمی با حریفان مسابقه می‌دهند.

پیکارهای هندبال قهرمانی رده سنی نونهالان ایران در منطقه شمال در حالی به میزبانی هیأت هندبال استان آذربایجان شرقی در سالن ستارخان شهر تبریز به انجام می‌رسد که هندبالیست‌های نونهال تیم هیأت قم تا روز چهارشنبه بیست و چهارم آذر ماه درگیر رقابت با حریفان خود هستند.

شاگردان احمد فلاح در تیم نونهالان هیأت هندبال قم بعد از رویارویی با تیم تهران در گام نخست که به باخت آنها انجامید، باید در دومین دیدار خود برابر تیم میزبان یعنی آذربایجان شرقی قرار بگیرند و مسابقه سوم آنها برابر تیم هیأت هندبال همدان به انجام خواهد رسید.

هندبالیست‌های مستعد و آینده‌دار قم که محصول اجرای طرح استعدادیابی و سرمایه‌گذاری هیأت هندبال استان قم روی رده‌های سنی پایه هستند، در روز سه‌شنبه بیست و سوم آذر ماه چهارمین مسابقه خود را برابر تیم پسران هیأت هندبال زنجان انجام خواهند داد.

در نهایت نوبت به پنجمین و آخرین مسابقه پسران هندبالیست قم در مسابقات قهرمانی رده سنی نونهالان منطقه شمال ایران می‌رسد که باید در جدال با تیم سبزوار انجام شود تا وضعیت جدول رده‌بندی نهایی این رقابت‌ها و تیم قهرمان منطقه شمال ایران مشخص شود.

در رقابت‌های گروه شمال هندبال قهرمانی رده سنی نونهالان ایران تیم‌های هیأت هندبال قم، تهران، همدان، زنجان، سبزوار، تبریز و همدان حضور دارند و تیم‌ها در تلاش برای کسب رتبه‌های برتر این منطقه تا روز چهارشنبه بیست و چهارم آذر ماه به مصاف یکدیگر می‌روند.

در روز نخست این بازی‌ها امروز تیم هیأت هندبال قم به مصاف تهران رفت و در مقابل قوی‌ترین تیم این رقابت‌ها با نتیجه 29 بر 16 تن به شکست داد، ضمن اینکه در دو بازی دیگر همدان با حساب 34 بر 25 مغلوب هیأت زنجان شد و تبریز 21 بر 18 سبزوار را شکست داد.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 44461

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/44461/آغاز-رقابت-هندبالیست-های-نونهال-قمی-مسابقات-قهرمانی-شمال-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir