کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران مطرح کرد

ایجاد شهرک پژوهشی خواهران طلبه در قم

24 آذر 1395 ساعت 12:00

قم نیوز، معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: به دنبال ایجاد شهرک پژوهشی خواهران طلاب در زمینی در منطقه پردیسان در شهر قم هستیم.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر حصاری امروز با اشاره به دسترسی مدارس علمیه خواهران به نرم‌افزار کاوش اظهار کرد: امسال برای پشتیبانی خواهران پژوهشگر در سراسر کشور توانستیم نرم‌افزار کاوش را نصب و راه‌اندازی کنیم و تمام مدارس علمیه می‌توانند به این نرم‌افزار وصل شوند.

وی ادامه داد: همچنین به دنبال تاسیس یک کتابخانه بزرگ و غنی برای طلاب خواهر در شهر قم هستیم، تاکنون در این شهر چنین کتابخانه‌ای نداشتیم و با تاسیس آن می‌توانیم نیازهای علمی طلاب خواهر در سراسر کشور را تامین کنیم و دیگر نقطه‌ محرومی نداشته باشیم که از عدم دسترسی به منابع پژوهشی رنج ببرد.

معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران افزود: ۵۰۰ مدرسه علمیه خواهران در کشور داریم، تاکنون برخی از خواهران طلبه برای انجام کارهای پژوهشی و تامین منابع کتابخانه‌ای به شهر قم می‌آمدند که با ایجاد امکاناتی به دنبال تامین نیازهای پژوهشی طلاب خواهر در شهر محل سکونت آنها هستیم.

حصاری با اشاره به شهر پژوهشی طلاب خواهر تصریح کرد: به دنبال ایجاد شهرک پژوهشی خواهران طلاب در زمینی در منطقه پردیسان در شهر قم هستیم و بحث تاسیس یک کتابخانه بزرگ ویژه طلاب خواهر در این شهر در حال پیگیری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنا داریم خواهران طلاب به منابع کتابخانه‌ای و خدمات پژوهشی در هر کدام از شهرهای کشور دسترسی داشته باشند تا دیگر برای یک کار پژوهشی مجبور به سفر به شهر قم نشوند.

انتهای پیام/ ۱۳۶


کد مطلب: 44556

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/44556/ایجاد-شهرک-پژوهشی-خواهران-طلبه-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir