کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد تا پايان آذرماه تحويل شهرداري قم مي‌شود

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 24 آذر 1395 ساعت 14:30

قم نیوز: معاون شهردار قم گفت: براساس صورت جلسه امضا شده و تعهد پيمانكار تا ۳۰ آذر پل روگذر تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد راه‌اندازي شده و مابقي پروژه براي تكميل تحويل شهرداري قم مي‌شود.


به گزارش قم نیوز، عليرضا قاري قرآن با اشاره به تصميم‌گيري نهايي مسئولان استان و شهر در خصوص روند تكميل پروژه تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد و عمارياسر، اظهار كرد: مطابق با صورت جلسه‌اي كه مردادماه امضا شده بود مهلت پيمانكار پروژه تا ۱۰ آذرماه به اتمام رسيد و به همين دليل جلسه‌اي با حضور پيمانكار براي تعيين تكليف و عمل به تعهدات مندرج در صورت جلسه تشكيل شد.

معاون شهردار قم با تاكيد بر اينكه براساس صورتجلسه مرداد ماه پيمانكار موظف بوده است حداكثر تا ۱۰ آذر يا پروژه را تكميل كرده و به طور كامل افتتاح كند و يا براي اقدامات تكميلي به شهرداري تحويل دهد، گفت: در همين راستا در اين جلسه بحث و بررسي لازم صورت گرفت.

قاري قرآن با بيان اينكه براساس تصميمات مقرر شد تا پايان آذرماه پل روگذر پروژه ۱۵ خرداد تكميل و تحويل شهرداري شود، افزود: باقي موارد موجود از جمله سطح ميدان و زيرگذر پس از اين تاريخ از سوي پيمانكار تحويل شهرداري شده و مديريت شهري راساّ براي تكميل و بهره برداري از آن اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

وي با تاكيد بر اينكه صورت جلسه لازم در اين خصوص از سوي پيمانكار امضا شده و تا پايان آذر ماه اجرايي خواهد شد، تصريح كرد: از ۳۰ آذرماه اقدامات لازم براي خاتمه پيمان انجام شده و شرايط كلي پروژه اخذ مي‌شود و به سرعت عمليات اجرايي براي تكميل آن را پيگيري خواهيم كرد.

معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم با بيان اينكه قرارداد قرارگاه قائم ارتش براي پروژه تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد از دي ماه ۹۴ تاكنون تمديد نشده است، گفت: پس از تحويل پروژه، اقدامات اداري براي تمديد قرارداد تا آذرماه انجام شده و نسبت به بررسي دريافتي و صورت وضعيت‌هاي باقيمانده پيمانكار اقدام مي‌شود.

قاري قرآن خاطرنشان كرد: عزم مديريت شهري بر اين است تا به سرعت روند اجرايي را پيگيري كرده و قبل از پايان سال شاهد بهره‌برداري كامل از پروژه باشيم.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 44565

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/44565/تقاطع-سه-سطحه-۱۵-خرداد-پايان-آذرماه-تحويل-شهرداري-قم-مي-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir