کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رونمايي از ۱۰۰۰ دستگاه تاكسي نوسازي شده همزمان با روز حمل و نقل

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 24 آذر 1395 ساعت 16:30

قم نیوز: معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم گفت: به مناسبت روز حمل و نقل در ۲۹ آذر همايشي براي قدرداني از فعالان اين حوزه در شهرداري قم برگزار مي‌شود.


به گزارش قم نیوز، عليرضا قاري قرآن با اشاره به فرارسيدن ۲۶ آذر روز حمل و نقل، يكي از مسايل مهم شهري را حمل و نقل دانست و گفت: در حوزه هاي مختلف شهرداري اتوبوسراني، تاكسيراني، قطار شهري و پايانه ها و ترافيك شهري و حوزه ستادي تعريف حوزه حمل و نقل و ترافيك را دارند كه عمدتا بخش مهندسي و فني حوزه حمل و نقل را بر عهده دارند.

معاون شهردار قم با تاكيد بر اينكه ترافيك يك مساله مهم در شهرها است، افزود: بخش عمده هزينه ها صرف رفع مشكلات حاصل از ترافيك مي شود.

قاري قرآن با تاكيد بر اينكه ترافيك بحث پيچيده اي است و در كلان شهرهاي دنيا يكي از مسايل مهم است، گفت: امروزه بسياري از كشورها و شهرهاي دنيا درگير مساله و معضل ترافيك هستند و در اين زمينه نياز است كه به صورت چند وجهي كار شود.

وي با تاكيد بر اينكه اين ايام فرصتي است كه به اهميت حمل و نقل توجه بيشتري شود، گفت: روز حمل و نقل نشاني است براي تعامل بيشتر با فعالان اين حوزه و تقدير از خدماتي كه آنها در طول سال ارائه مي‌كنند.

معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم از برگزاري همايش قدرداني از فعالان حوزه حمل و نقل در قم خبر داد و افزود: به همين مناسبت و به دليل همزماني روز حمل و نقل با تعطيلات، همايش ويژه روز حمل و نقل در شهرداري ۲۹ آذر براي قدرداني از فعالان حوزه حمل و نقل برگزار مي‌شود.

قاري قرآن تصريح كرد: همچنين همزمان با اين ايام از هزار دستگاه تاكسي نوسازي شده در شهر كه با ارائه تسهيلات ويژه از سوي شهرداري محقق شده نيز رونمايي خواهد شد.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 44571

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/44571/رونمايي-۱۰۰۰-دستگاه-تاكسي-نوسازي-شده-همزمان-روز-حمل-نقل

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir