پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 44589
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله سبحانی تاکید کرد

لزوم اهتمام جدی بخش‌های مختلف جامعه به ترویج آموزه‌های قرآنی

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: آموزه‌های قرآنی می‌تواند جامعه را به سمت سعادت هدایت کند چراکه این آموزه‌ها سرچشمه‌ای الهی دارد به همین علت بخش‌های مختلف جامعه باید نسبت به ترویج آموزه‌های قرآنی اهتمام جدی داشته باشند.
لزوم اهتمام جدی بخش‌های مختلف جامعه به ترویج آموزه‌های قرآنی
به گزارش قم نیوز،  آیت‌الله جعفر سبحانی دیشب  در مراسم افتتاحیه یازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» که به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با بیان اینکه پیامبر اسلام به عنوان هدایت‌گر جاودان جامعه بشری باید معجزه‌ای جاودان داشته باشد، اظهار کرد: اسلام به عنوان یک دین مبین تا روز قیامت برنامه مشخصی برای هدایت جامعه بشری ارائه داده است.

وی با تاکید بر اینکه قرآن کریم معجزه جاودان و بی‌نظیر حضرت محمد(ص) است، اضافه کرد: هر فردی با نزدیکی به قرآن کریم از گناهان و آلودگی‌ها دور می‌شود به همین علت بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی باید نهضت قرآنی بزرگی را در کشور آغاز کنیم تا جوانان را از گناهان در امان نگه داریم.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: قاریان قرآن باید در ترتیل‌خوانی خود به شیوه با دقت بسیار به آیات قرآن کریم توجه داشته باشند چراکه این آیات سخن مستقیم خداوند متعال با بندگان خود است.

وی به برخی از آیات قرآن کریم اشاره کرد و ادامه داد: آموزه‌های قرآنی می‌تواند جامعه را به سمت سعادت هدایت کند چراکه این آموزه‌ها سرچشمه‌ای الهی دارد به همین علت بخش‌های مختلف جامعه باید نسبت به ترویج آموزه‌های قرآنی اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjhiex.uqexozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما