پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 44595
منبع : خبرگزاری مهر

ثبت ۲ شکست در کارنامه بیبس بالیست‌های قم در مرحله نهایی لیگ

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم بیس بال آرتان رگال قم از ثبت ۲ شکست در کارنامه بیس بالیست‌های قم در مرحله نهایی لیگ خبر داد.
ثبت ۲ شکست در کارنامه بیبس بالیست‌های قم در مرحله نهایی لیگ
به گزارش قم نیوز، فرید فرهادی  اظهار داشت: مسابقات لیگ ملی بیس بال در مرحله نهایی و تعیین قهرمان خود در بوشهر در حال برگزاری است و تیم بیس بال آرتان رگال به نمایندگی از استان قم در جمع ۵ تیم پایانی این مسابقات حضور دارد.

وی افزود: تیم بیس بال قم تاکنون در ۲ بازی از مجموع ۴ مسابقه خود در این مرحله به میدان رفته که در هر ۲ مسابقه نتیجه را واگذار کرده و بدین ترتیب شانسی برای کسب قهرمانی ندارد اما برای قرار گرفتن روی سکو تلاش می‌کند.

مربی تیم بیس بال آرتان رگال قم گفت: آرتان رگال در نخستین دیدار خود به دیدار تیم نادری بوشهر به عنوان یکی از ۲ تیم بوشهری و میزبان این مسابقات رفت که در ‌نهایت ۱۲ بر ۳ نتیجه را به این تیم واگذار کرد در حالی که عملکرد فنی تیم بیس بال قم در این بازی قابل دفاع نبود.

فرهادی بیان داشت: دومین مسابقه تیم بیس بال قم نیز در این رقابت‌ها برابر تیم خراسان رضوی برگزار شد که نتیجه نهایی ۱۱ بر ۷ به سود تیم خراسان رضوی بود و در حالی برابر این تیم بازنده شدیم که در دور برگشت لیگ شمال این تیم را شکست داده بودیم.

وی عنوان کرد: استفاده تیم‌های مقابل از پیچرهای خارجی کار ما را سخت کرده به طوری که تیم خراسان رضوی برای این مرحله یک پیچر پاکستانی استخدام کرده بود و نادر بوشهر نیز پیچر خارجی در ترکیب خود داشت و پست پیچر نیز در بیس بال یک پست کلیدی است.

مربی تیم بیس بال آرتان رگال قم تصریح کرد: آرتان رگال قم طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در این مسابقات به میدان می‌رود و امیدوار است با کسب ۲ پیروزی بتواند در جمع ۳ تیم برتر لیگ قرار گیرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgnn9t.ak9ty4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما