پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 44617
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم:

بیمارستان فرقانی هفته آینده با حضور رئیس مجلس افتتاح می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم گفت: بیمارستان فرقانی هفته آینده با حضور رئیس مجلس افتتاح خواهد شد.
بیمارستان فرقانی هفته آینده با حضور رئیس مجلس افتتاح می‌شود
به گزارش قم نیوز، سید حسن رضوی ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به افتتاح بیمارستان فرقانی اظهار کرد: این بیمارستان یکی از اقدامات اقتصاد مقاومتی در بحث درمان بود که هفته آینده با حضور رئیس مجلس افتتاح خواهد شد و برای احداث بیمارستان فرقانی 170 میلیارد تومان هزینه صرف شد.

وی ادامه داد: صنایع کوچک، منابع معدنی، آی تی، گردشگری زیارتی، سلامت و فرش از جمله مزیت‌های استان قم در عرصه اقتصاد مقاومتی است و استاندار طی نامه‌ای این مزیت‌ها را به معاون رئیس جمهور اعلام کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم افزود: رونق تا حدی به عرصه تولید استان بازگشته است، از جمله دلایلی که این مسأله را اثبات می‌کند، افزایش مصرف برق در شهرک‌های صنعتی استان قم است، امسال مصرف صنایع و شهرک‌های صنعتی استان نسبت به سال گذشته 12 درصد افزایش پیدا کرد.

رضوی با اشاره به احداث مراکز درمانی جدید در استان قم اظهار کرد: طی سال‌های اخیر دو هزار و 200 تخت جدید بیمارستان در استان احداث شد.

وی تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌های استان قم، بحث دریاچه نمک است و تکمیل و بهسازی راه دسترسی به این دریاچه را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان قم، بحث مالیات است بیان کرد: طی سال‌های اخیر 37 واحد تولیدی در استان به دلیل بدهی به تملک بانک‌ها درآمدند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم افزود: مدیران استان در جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان پیگیری‌های زیادی را برای حل مشکلات بانکی واحدهای تولیدی استان قم داشتند، همچنین موانع جذب سرمایه گذاری هم در جلسات این ستاد مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع این موانع اقداماتی انجام شد.

رضوی در پایان خاطرنشان کرد: یک واحد تولید فولاد در استان قم در آستانه تعطیلی بود، اما با تلاش مدیران استان اکنون شاهد افزایش تولید این واحد هستیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbz0ba.rhba8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما