جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 44646
منبع : خبرگزاری فارس

عملکرد موفق نمایندگان قم در لیگ‌های کاراته کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت کاراته استان قم از عملکرد موفق نمایندگان کاراته قم در مسابقات لیگ‌های کاتا و کومیته پسران و دختران باشگاه‌های کشور خبر داد.
عملکرد موفق نمایندگان قم در لیگ‌های کاراته کشور
به گزارش قم نیوز، علیرضا برخوردار اظهار کرد: در هفته سوم از دور برگشت مسابقات لیگ رده‌های سنی پایه کاراته باشگاه‌های کشور به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران، تیم‌های اعزامی استان قم با حضور قدرتمندانه خود، نتایج قابل قبولی برابر رقبا کسب کردند.

وی اضافه کرد: در مسابقات هفته سوم از دور رفت لیگ آینده‌سازان کاراته دختران باشگاه‌های کشور، دختران مستعد و آینده‌دار کاراته قم در ترکیب تیم باشگاهی ایثار با مربیگری خانم‌ها اخویان و شریفی به مصاف حریفان رفتند و صاحب دو پیروزی و یک باخت مقابل حریفان شدند.

رئیس هیأت کاراته استان قم در ادامه به پیکارهای لیگ کومیته جوانه‌های کاراته ایران اشاره و بیان کرد: تیم کاراته باشگاه شهدای قم با مربیگری علی ابراهیم‌زاده توانست در این لیگ با کسب دو پیروزی به عنوان تیم نخست و صدرنشین گروه نخست مقدماتی با کسب 15 امتیاز و 30 برد انفرادی به مرحله بعدی این دوره از مسابقات را پیدا کند.

وی با اشاره به عملکرد نماینده قم در مسابقات لیگ کومیته جوانه‌ها، عنوان کرد: تیم کاراته باشگاه پاس قم با مربیگری ابوالقاسم پایدار توانست دو پیروزی در مقابل حریفان خود کسب کند و با کسب 15 امتیاز و 27 برد انفرادی به عنوان تیم دوم جدول رده‌بندی گروه دوم مقدماتی به مرحله دوم این دوره از مسابقات برود.

برخوردار افزود: در پیکارهای لیگ کاتای رده سنی نونهالان کاراته باشگاه‌های کشور نیز نمایندگان قم حضور موفقی در برابر حریفان داشتند، در گروه نخست تیم کارن (الف) قم و در گروه دوم تیم کارن (ب) قم با مربیگری محمد سلطانی و سرپرستی کریم افشار توانستند سه برد متوالی را به طور جداگانه برابر رقبا کسب کنند.

وی با اشاره به صعود هشت تیم به مرحله دوم لیگ کومیته جوانه‌های کاراته ایران، بیان کرد: با برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته این رقابت‌ها با کیفیت خوبی برگزار شد و با پایان دور برگشت آن مجموعا هشت تیم جواز حضور در مرحله دوم را کسب کردند تا در دو گروه چهار تیمی قرار بگیرند.

رئیس هیأت کاراته استان قم افزود: با صعود این هشت تیم به مرحله دوم و قرار گرفتن تیم‌ها در دو گروه چهار تیمی، پس از انجام یک دوره مبارزه، تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله بعد راه خواهند یافت و به صورت ضربدری با یکدیگر مبارزه می‌کنند تا در نهایت تیم‌های اول تا سوم این لیگ معرفی شوند.

وی همچنین راجع به لیگ‌های کاتا رده سنی نونهالان، جوانه‌ها و لیگ آینده‌سازان کاراته ایران ابراز کرد: تیم‌های کاتا باید سه مرحله دیگر از دور برگشت با یکدیگر مبارزه کنند تا صدرنشین‌ها مشخص شود و مدعیان اصلی کسب عناوین برتر این فصل چهره خود را نشان بدهند.

برخوردار عنوان کرد: در مسابقات لیگ کاراته نونهالان باشگاه‌های کشور نمایندگان قم امید زیادی به کسب مقام‌های برتر دارند، ضمن اینکه دور رفت لیگ آینده‌سازان هفته آینده پایان می‌یابد و در دور برگشت تیم‌ها باید هفت مرحله با یکدیگر رقابت کنند تا 6 تیم صعودکننده در یک گروه فقط یک دور با یکدیگر رقابت کنند تا تیم‌های اول تا سوم مشخص شوند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcd990o.yt0oo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما