چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : 4467

برترین‌های تنیس روی میز بانوان جام فجر در قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نيوز: نایب رييس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: مسابقات تنیس روی میز بانوان قهرمانی قم جام فجر در قم با معرفی قهرمانان این رشته به پایان رسید.
برترین‌های تنیس روی میز بانوان جام فجر در قم معرفی شدند
به گزارش قم نيوز، آزاده مهدوی اظهار داشت: هیئت تنیس روی میز استان قم مسابقات قهرمانی این رشته در رده‌های سنی مختلف هر دو بخش آقایان و بانوان را ویژه ایام دهه مبارک فجر برنامه ریزی کرده بود که بعد از مشخص شدن برترین های بخش آقایان، نفرات اول تا سوم بخش بانوان نیز سه شنبه شب معرفی شدند.

وی افزود: در مسابقات بانوان پینگ ‌پنگ جام فجر در قم ۳۵ تنیس روی میز ‌باز به میدان رفتند که بازی ها به شکل انفرادی به انجام رسید و در پایان رقابت بین نفرات مدعی که دختران آینده دار تنیس روی میز قم نیز بین آنها حضور داشتند، نفرات اول تا سوم شناخته شدند.

نایب ريیس هیئت پینگ پنگ قم اضافه کرد: نفرات حاضر در رقابت‌‌های بانوان گرامیداشت دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، در سالن تنیس روی میز شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی شهر قم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی در ادامه به قهرمان این دوره از پیکارهای تنیس روی میز بانوان قم اشاره کرد و بیان داشت: در پایان مسابقات بانوان جام فجر تنیس روی میز استان قم ملیکا جوکار با غلبه بر تمامی حریفان خود موفق به کسب جایگاه نخست و مقام قهرمانی شد.

مهدوی افزود: همچنین بعد از ملیکا جوکار، نزدیک ترین رقیب وی یعنی فاطمه دوازده امامی با کسب عنوان نایب قهرمانی در جایگاه دوم ایستاد و فائزه خداکرمی سومین تنیس روی میز باز برتر پیکارهای بانوان جام فجر لقب گرفت.

وی در ادامه به کیفیت مسابقات تنیس روی میز بانوان جام فجر اشاره کرد و افزود: سطح این دوره از رقابت‌ ها با توجه به حضور تنیس روی میز بازان قمی که سابقه حضور در رقابت های لیگ و قهرمانی کشور را داشتند، بسیار بالا بود و شاهد رقابت خوبی در بین شرکت کنندگان بودیم.

نایب ريیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: ورزشکاران مختلفی از تنیس روی میز بازان خوب استان در این مسابقات حضور یافتند که همگی برای قهرمانی و کسب عنوان به میدان رفتند که همین مسئله موجب رقابت تنگاتنگ و نزدیکی بین تنیس روی میز ‌بازان بود.

وی یاد آور شد: قطعا برگزاری رقابت های جام فجر فرصت مغتنمی برای هیئت بود که بتوانیم از بین بانوان و دختران مستعد شرکت کننده در مسابقات، نفرات آماده و زبده را شناسایی کرده و در قالب تیم هیئت به پیکارهای لیگ و قهرمانی کشور اعزام کنیم.

مهدوی با بیان اینکه تیم تنیس روی میز بانوان قم در راه اعزام به پیکارهای لیگ دسته اول کشور است، اظهار داشت: تا آغاز بازی‌های لیگ زمان کمی در اختیار داریم و نفرات عضو تیم هیئت قم تلاش کرده اند از فرصت باقی مانده با تمام سعی و تلاش خود و تمرینات منظم با آمادگی کامل راهی لیگ شوند.

انتهای پيام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.eq0a2bq0mla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما