دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 44713
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله مکارم شیرازی:

حضور وزیر خارجه انگلیس در اجلاس شیوخ عرب برای اخذ پول از عرب‌هاست/ ایران نخستین کشور در عرصه مبارزه با تروریست است

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید به حضور وزیر امور خارجه انگلیس در اجلاس شیوخ عرب اشاره کرد و گفت: این اقدامات برای این است که بتوانند از عرب‌ها پول بگیرند.
حضور وزیر خارجه انگلیس در اجلاس شیوخ عرب برای اخذ پول از عرب‌هاست/ ایران نخستین کشور در عرصه مبارزه با تروریست است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در دیدار با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهره‌‌برداری از بیمارستان فرقانی قم را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: با بهره‌برداری این بیمارستان گره‌ای از مشکلات بهداشت و درمان قم باز می‌شود و توجه صورت گرفته به این بخش قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه شهر قم مرکز جهان تشیع بوده و سالانه میلیون‌ها نفر به این شهر تردد می‌کنند، خاطرنشان کرد: خدمت به شهر مقدس قم خدمت به جهان تشیع است و همانگونه که قم خدمات بسیار ارزشمندی را به جامعه ارائه می‌دهد باید به این شهر توجه شود.

این مرجع تقلید با اشاره به احداث پروژه‌های بیمارستانی دیگر در قم تصریح کرد: افزوده شدن 800 تخت بیمارستانی تا پایان دولت به قم بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت بیمارستان‌ها نسبت به گذشته بهبود یافته و مردم نیز رضایت بهتری دارند و از مردم نیز هزینه‌های کمتری دریافت می‌شود، افزود: البته در بخش بیمه‌ها مشکلاتی وجود دارد و خدمات رسانی آنچنان که انتظار است، نیست.

آیت‌الله مکارم شیرازی یادآور شد: وقتی بیمه‌ها پول را از مردم سر موقع دریافت می‌کنند باید مطالبات را نیز سر موقع پرداخت کنند تا مشکلی ایجاد نشود.

وی با اشاره به اینکه باید اولویت‌ها مشخص شده و پیگیری شود، خاطرنشان کرد: موضوع بهداشت، درمان و امور پزشکی از مسائل مهم و دارای اولویت است و اگر اولویت‌ها سر جای خودشان باشند، مشکلات و تنگنا‌ها برطرف می‌شود.

این مرجع تقلید در خصوص راه‌اندازی بیمارستان جمکران نیز گفت: امیدواریم که ساخت این بیمارستان به خوبی دنبال شده و این بیمارستان نیز به بهره‌برداری برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور وزیر امور خارجه انگلیس در اجلاس شیوخ عرب اشاره کرد و یادآور شد: این اقدامات برای این است که بتوانند از عرب‌ها پول بگیرند.

آیت‌الله مکارم شیرازی بیان کرد: ایران در عرصه مبارزه با تروریست نخستین کشوری بود که از مبارزه با تروریست سخن گفت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcipya5.t1a5z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما