دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 44731
منبع : خبرگزاری فارس
قاضی‌زاده هاشمی:

21 هزار تخت بیمارستانی در کشور آماده‌سازی می‌شود/ اهتمام ویژه به کیفی‌سازی آموزش در حوزه بهداشت و درمان

قم نيوز : قم نیوز: وزیر بهداشت با بیان اینکه 21 هزار تخت بیمارستانی در کشور آماده‌سازی می‌شود؛ از اهتمام ویژه این وزارتخانه به کیفی‌سازی آموزش در حوزه بهداشت و درمان خبر داد.
21 هزار تخت بیمارستانی در کشور آماده‌سازی می‌شود/ اهتمام ویژه به کیفی‌سازی آموزش در حوزه بهداشت و درمان
به گزارش قم نیوز، حسن قاضی‌زاده هاشمی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله جوادی آملی با اشاره به وضعیت احداث بیمارستان‌ها در قم اظهار کرد: در تلاش هستیم که تا پایان دولت 800 تخت بیمارستانی به ظرفیت بهداشت و درمان قم اضافه کنیم و این استان به شرایط بهتری در این حوزه دست یابد.

وی به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای احداث بیمارستان بانوان در قم اشاره کرد و افزود: امیدواریم که بتوانیم این بیمارستان را در منطقه جمکران احداث کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه برای احداث بیمارستان‌ها در قم باید همه دستگاه‌های استان کمک‌های لازم را داشته باشند، خاطرنشان کرد: امیدواریم که با همت جمعی بتوانیم محرومیت‌های قم را در بخش‌های مختلف بر طرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه 44 هزار تخت بیمارستانی نیمه تمام در کشور وجود داشت، بیان کرد: در این دوره 21 هزار تخت آماده خواهد شد.

قاضی‌زاده هاشمی به وضعیت اجرای طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور بر اجرا و استمرار این طرح تأکید بسیاری دارند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به مشکلات مالی که طرح تحول سلامت با آن روبه‌رو است، یادآور شد: امیدواریم که این مشکلات نیز برطرف شده و خدمت‌رسانی به مردم در این حوزه با جدیت دنبال شود.

وی اظهار کرد: به مردم قم بشارت می‌دهیم که برای حل مشکلات و عقب‌ماندگی‌های درمانی این استان تلاش خواهیم کرد و امیدواریم که نتایج خوبی نیز حاصل شود.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه کیفی‌سازی آموزش در حوزه بهداشت و درمان مورد توجه قرار گرفته است، یادآور شد: امیدواریم که در این بخش نیز موفقیت‌های لازم حاصل شود و در این زمینه برنامه‌های مختلفی نیز به مرحله اجرا گذاشته شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcizya5.t1a5p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما