پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 44845
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
رئیس سازمان بسیج مستضفعین:

سرمنشا بسیاری از ناهنجاری های فرهنگی، بهائیت است

قم نيوز : قم نیوز: سرمنشا بسیاری از ناهنجاری های فرهنگی،بهائیت است و دشمن تلاش دارد تا امروز به جای توپ و تفنگ با ابزار فرهنگی ما را شکست دهد و لذا بدترین جنایات را به نام اسلام انجام می دهند.
سرمنشا بسیاری از ناهنجاری های فرهنگی، بهائیت است
به گزارش قم نیوز،  سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در دیدار با حضرت آیت الله مکارم شیرازی، ضمن تقدیر از این مرجع تقلید گفت: اعتقاد دارم مادامی که دستمان در دست روحانیت به ویژه مراجع معظم تقلید باشد، انحرافی در ما به وجود نخواهد آمد.

 وی با تاکید بر اینکه باید با تلمذ از محضر مراجع، اسلام ناب را از آنان فرا بگیریم، تصریح کرد: نقش مراجع در انقلاب اسلامی موثر بوده و همواره در مواقع گوناگون این نظام یاری گره ارزش های ناب بوده اند.

 رئیس سازمان بسیج مستضفعین فعالیت های فرهنگی را اصلی ترین برنامه بسیج خوانده و گفت: سرمنشا بسیاری از ناهنجاری های فرهنگی،بهائیت است و دشمن تلاش دارد تا امروز به جای توپ و تفنگ با ابزار فرهنگی ما را شکست دهد و لذا بدترین جنایات را به نام اسلام انجام می دهند.

 وی ضمن تشکر از خدمات سردار نقدی بیان کرد: باید ظرف بسیج طوری باشد که هر کس نظام را قبول دارد، در بسیج حضور داشته باشد، چرا که بسیج، حزب و گروه خاصی نبوده و بسیج حزب انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcenv8e.jh8eei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما