شنبه ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 44894
منبع : خبرگزاری فارس

واگذاری 2 پروژه نیمه‌تمام ورزشی قم به بخش خصوصی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: 2 پروژه نیمه‌تمام ورزشی استان واگذار و سرمایه‌گذار آن مشخص شده است.
واگذاری 2 پروژه نیمه‌تمام ورزشی قم به بخش خصوصی
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی با اشاره به طرح واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام دولتی به بخش خصوصی اظهار کرد: 12 پروژه نیمه تمام دولتی را در بخش ورزش استان برای واگذاری به بخش خصوصی شناسایی کردیم که از این تعداد در سه پروژه فرایند واگذاری انجام شده است.

وی ادامه داد: دو پروژه نیمه تمام ورزشی استان قم واگذار و سرمایه‌گذار آن مشخص شده است، یکی از این پروژه‌ها سالن ورزشی شهر قائم و دیگری هم سالن ورزشی انسجام بوده که با مشخص شدن سرمایه‌گذاران این دو سالن ورزشی، قرارداد واگذاری آن در حال تکمیل شدن است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: مزایده واگذاری استخر مجموعه تختی در خیابان دورشهر را دوباره تمدید کردیم، سرمایه‌گذاران چند روز دیگر فرصت دارند تا پاکت‌های خود را تحویل دهند و 9 پروژه نیمه تمام ورزشی دیگر در استان قم برای واگذاری به بخش خصوصی می‌ماند.

عابدی با اشاره به روند واگذاری پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان قم به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اظهار کرد: حدود 9 پروژه ورزشی نیمه تمام را در استان داریم که به محض اینکه دفترچه‌های واگذاری آنها تکمیل شود، در فرایند آگهی و واگذاری قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: این 9 پروژه نیمه‌تمام شامل مواردی همچون دو سالن ورزشی و دو استخر در مجموعه ورزشی هفت تیر، یک زمین روباز در شهرک قدس و یک زمین روباز در مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم در منطقه پردیسان است که آنها را در طرح واگذاری به بخش خصوصی قرار دادیم تا بحث مشارکت با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را در این پروژه‌ها شاهد باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: استقبال سرمایه‌گذاری از طرح واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام بخش ورزشی استان نسبتاً خوب بوده است و امیدواریم که پروژه‌های بعدی اداره ورزش و جوانان هم با استقبال چشمگیر و قابل توجه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مواجه شود.

عابدی با اشاره به وضعیت پروژه‌های عمرانی در حوزه ورزش استان قم گفت: فقط 12 پروژه نیمه‌تمام در بخش ورزش استان برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شده و بقیه پروژه‌های عمرانی در بخش ورزش استان قم در حال بهره‌برداری است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdci5va5.t1a532bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما