يکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 44917
منبع : خبرگزاری فارس
قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری خبر داد

اجرای مجتمع خدماتی تفریحی بوستان غدیر با سرمایه‌گذاری 7 میلیارد تومانی

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری از تصویب طرح اجرای مجتمع خدماتی تفریحی بوستان غدیر با سرمایه گذاری حدود هفت میلیارد تومانی خبر داد.
اجرای مجتمع خدماتی تفریحی بوستان غدیر با سرمایه‌گذاری 7 میلیارد تومانی
به گزارش قم نیوز،  محمدرضا معرفت شنبه شب در دویست و یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به طرح ارائه شده برای احداث مجتمع خدماتی و تفریحی در بوستان غدیر اظهار کرد: در طرح جامع مصوب بوستان غدیر حدود 50 کاربری پیش بینی شده که در این مجتمع بخشی از کاربری‌ها گنجانده شده است.

وی با بیان اینکه در پایان مدت قرارداد که 13 سال و هشت ماه است کل مجموعه بدون پرداخت هزینه به مالکیت شهرداری در می‌آید گفت: در این مدت 10 درصد از فروش کل مجموعه برای شهرداری بوده که در سال نخست این مبلغ سالیانه 50 میلیون تومان خواهد بود.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه گذاری با بیان اینکه مبنای تشخیص میزان فروش کارشناس رسمی دادگستری است خاطرنشان کرد: این عدد پیش بینی شده با توجه به قراردادهای فعلی سرمایه گذاری بسیار بیشتر است.

وی با اشاره به مشخصات سرمایه گذار این پروژه تصریح کرد: صلاحیت این فرد به طور کامل بررسی شده و سابقه سرمایه گذاری خوبی در شهر قم دارد.

معرفت تصریح کرد: براساس قرارداد طرح اجرایی باید به تصویب دفتر نظارت بر طراحی شهرداری برسد تا بتوان آن را به طرح جامع بوستان تطبیق داد.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه گذاری با بیان اینکه اجرای این پروژه در 10 هزار مترمربع و با زیربنای حدود 5 هزار مترمربع خواهد بود گفت: تاسیسات، چایخانه، نمازخانه، فست فود، پارکینگ، فضای سبز و آب‌نما، فضای بازی کودکان، اداری و نگهبانی، رستوران و تالار فرهنگی و هنری و جشن‌ها جزو بخش‌های این مجتمع است.

وی با بیان اینکه طبق طرح توجیهی بین 5 تا 7 میلیارد تومان در این پروژه سرمایه گذاری انجام خواهد شد گفت: در قرارداد ذکر شده که در خصوص واحدهای تجاری 10 درصد اجاره باید به شهرداری داده شده و در خصوص باقی خدمات باید 10 درصد فروش ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه نوع قرارداد بی او تی هست گفت: ما تلاش زیادی کردیم که سرمایه گذار قبول کند و خیلی افرادی که آمدند قبول نکردند و رفتند چراکه براساس قرارداد سرمایه گذار باید نهایتاً سرمایه خود را بگذارد و برود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcefo8e.jh8ezi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما