قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای شهر قم با تاکید بر اینکه در جلسه اخیر شورای عالی معماری و شهرسازی کشور به مردم قم بی‌احترامی شد، گفت: کسانی که در تهران برای قم تصمیم می‌گیرند نه سواد بیشتری دارند نه تعلقی به قم دارند.
توهین به مردم قم در جلسه شورای عالی معماری و شهرسازی کشور/ هر طور شده از حقوق مردم قم دفاع می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، مصطفی سعادت طلب شنبه شب در دویست و یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی در خصوص بلوار پیامبر اعظم اظهار کرد: واقعاً متأسف هستم که اعلام کنم کسانی در این جلسه مردم قم را دیوانه خطاب کردند که در این مسیر حرکت کردند و دچار شرایط نامناسبی هستند.

وی بیان کرد: آقایان 25 سال قبل با پول خود خانه‌های تاریخی اطراف حرم و بافت‌های تاریخی را تخریب کردند به بهانه ایجاد مسیر مستقیم به جمکران در حالی که اگر عاقلانه فکر می‌کردند که الان مدعی آن شدند می‌آمدند خارج از بافت مسیر را طراحی می‌کردند و در داخل بافت با اصول شهرسازی همان روز طرح دیگری مطرح می‌کردند.

رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به خرید اوراق مشارکت از سوی شهرداری در این پروژه تصریح کرد: امروز که میلیاردها تومان شهر را زیر قرض بردند مدعی اصول و معماری شهرسازی شده‌اند؛ کسانی که شک داریم حتی اعتقادی به جمکران داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه در جلسه اخیر شورای عالی معماری و شهرسازی کشور به مردم قم بی احترامی شد تصریح کرد: کسانی که در تهران برای قم تصمیم می‌گیرند نه سواد بیشتری دارند نه تعلقی به قم دارند.

سعادت طلب تصریح کرد: آن‌ها به بهانه‌های کارشناسی مباحث شهرسازی قم را زیر سؤال می‌برند ما بحث سیاسی نداریم اما کارشناسی بحث می‌کنیم.

وی خطاب به برخی کارشناسان و صاحبنظران شورای عالی معماری و شهرسازی خاطرنشان کرد: شماها با پول خودتان میلیاردها تومان هزینه کردید و بهترین قسمت شهر قم را تخریب کردید و حالا می گویید همه آن‌ها را باید دوباره بسازید.

عضو شورای شهر قم با تاکید بر اینکه هر فرصتی لازم باشد ما از حق خود دفاع می‌کنیم گفت: هیچ چیز آن‌ها از ما بالاتر نیست ما شهر خود را می‌شناسیم و برای آن خودمان تصمیم می‌گیریم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjvhex.uqex8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما