دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 44953
منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری قم
استاندار قم مطرح کرد

تشکیل کارگروه ساماندهی مراکز خیریه و جذب کمک‌های مردمی

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به فعالیت بیش از 200 مرکز خیریه مجاز در استان قم گفت: کارگروهی برای ساماندهی مراکز خیریه و جذب و توزیع کمک‌های مردمی بایستی تشکیل شود.
تشکیل کارگروه ساماندهی مراکز خیریه و جذب کمک‌های مردمی
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی در جلسه شورای مشارکت‌های مردمی که با حضور آیت‌الله گلپایگانی در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد طی سخنانی با اشاره به سنت کار خیر در استان قم اظهار کرد: توزیع عادلانه‌ کمک‌ها در بین محرومین و نیازمندان بایستی مورد توجه نهادهای متولی امور خیر قرار بگیرد.

استاندار قم با اشاره به تنوع دستگاه‌هایی که به مراکز خیریه مجوز ارائه می‌دهند، ساماندهی و یکپارچه سازی در ارائه مجوزها را مورد تاکید قرار داد و افزود: مراکزی هم هستند که بدون مجوز تشکیل شده‌اند و وضعیتشان برای حاکمیت مشخص نیست که این مراکز نیز باید به صورت متمرکز مدیریت شوند.

وی با بیان اینکه بعضاً سوء استفاده‌هایی توسط برخی افراد صورت می‌گیرد و از مراکز مختلف دریافت کمک می‌کنند، ادامه داد: تمرکز مراکز خیریه و تجمیع بانک‌های اطلاعاتی موجب توزیع عادلانه‌ کمک‌های مردمی خواهد شد.

استاندار قم با اشاره به فعالیت بیش از 200 مرکز خیریه مجاز در استان قم خاطرنشان کرد: کارگروهی برای ساماندهی مراکز خیریه و جذب و توزیع کمک‌های مردمی بایستی تشکیل شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcexo8e.jh8eni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما