دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : 44967
جامعه مدرسین با محکوم کردن هتاکی به بیت رهبر شیعیان بحرین:

اهانت و فشار به شیخ عیسی قاسم خروش طوفانی مردم را به دنبال خواهد داشت

قم نيوز : قم نیوز، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه ای هتاکی به بیت رهبر شیعیان بحرین را محکوم کرد و هشدار داد: فشار و اهانت به مقام این روحانی مبارز، خروش طوفانی مردم را در پی خواهد داشت.
اهانت و فشار به شیخ عیسی قاسم خروش طوفانی مردم را به دنبال خواهد داشت
به گزارش قم نیوز، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی اقدامات اخیر علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم و مردم مظلوم بحرین بیانیه ای صادر کرد و نسبت به عواقب اهانت به مقام این روحانی مبارز هشدار داد.

متن این بیانیه که به امضای آیت الله محمد یزدی رسیده به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام اخیر نیروهای امنیتی بحرین در یورش مجدد به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم با هدف دستگیری این روحانی برجسته شیعه و اجرای طرح غیرقانونی و ظالمانه سلب تابعیت ایشان نقشه شومی بود که با حضور گسترده مردم انقلابی و علمای بحرین خنثی شد.
این اقدام هتاکانه بار دیگر خفقان و استبداد حاکم بر بحرین را نشان داد و بی شک فریاد آزادیخواهی و ظلم ستیزی مردم این کشور، تاریکی و ظلمت نظام پادشاهی بحرین را نابود خواهد کرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکومیت این هتاکی مجدد به بیت شریف رهبر شیعیان بحرین آیت الله شیخ عیسی قاسم، اعلام می‌دارد حکام آل خلیفه بدانند خشم انقلابی و روح بلند ایمانی مردم بحرین همراه و پشتیبان دین و روحانیت انقلابی است و فشار و اهانت به مقام این روحانی مبارز، خروش طوفانی مردم را در پی خواهد داشت و خون شهیدان بیداری اسلامی در بحرین نوید رویش جوانه‌های پیروزی و عزت را نصیب مردم مظلوم بحرین خواهد کرد. ان شاء الله.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcjahex.uqexmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما