قم نيوز : قم نیوز: حضرت آیت الله مکارم شیرازی به اشک تمساحی که غربی ها برای کودکان حلب می ریزند واکنش نشان داد و سیاست های حکام غربی را مملو از دروغ، حیله گری و نفاق دانست.
واکنش آیت الله مکارم به اشک تمساح غرب برای کودکان حلب/ تحت هیچ شرایطی نمی توان به سیاست های منافقانه غرب اعتماد کرد
به گزارش قم نیوز، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی امروز در جلسه درس خارج فقه خود که با حضور طلاب و روحانیان در مسجد اعظم قم برگزار شد، تصریح کرد: هر چه زمان می گذرد بی اعتمادی ما نسبت به سیاست حاکمان بر جوامع کنونی کم و کمتر می شود و به آنها بدبین تر می شویم.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی سیاست های حاکم بر جهان امروز را مملو از دروغ، حیله گری و نفاق دانست و گفت: نمونه بارز آن بعد از شکست تروریست ها در حلب هویدا شد.

این مرجع تقلید در واکنش به اشک تمساح غربی ها برای کودکان حلب گفت: شما که برای کودکان حلب بعد از شکستی که خوردید در عالم تبلیغات و پشت تریبون ها به گریه می افتید چرا برای کودکان یمن گریه نکردید و نمی کنید؟

وی اضافه کرد: دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد که رژیم سعودی کودک کش است، هرچند بنا به مسائل مالی اسم این رژیم را از لیست سیاه خود خارج کردند؛ یونیسف نیز اخیرا گزارش تکان دهنده ای درباره وضعیت کودکان در یمن منتشر کرده است، چرا یک ذره اشک نمی ریزید.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی غربی ها را تحت هیچ شرایطی قابل اعتماد ندانست و گفت: اعتمادی به این سیاست ها و سیاست مداران نمی شود کرد، آنچه مملو از دروغ، حقه بازی و نفاق است، تحت هیچ شرایطی نمی توان به آن اعتماد کرد.

این مرجع تقلید افزود: برای گرفتن حق خودمان در دنیای کنونی باید قوی و محکم باشیم، والا نتیجه همان می شود که امروز می بینیم.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: آنها می خواهند شکست حلب را به نحوی جبران کنند، خوشبختانه دنیا هم متوجه شده است و فریب اشک تمساح شما را نمی خورند، تناقض شما را در تمامی صحنه ها و برنامه های منافقانه متوجه می شوند.

این مرجع تقلید در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به حماسه ۹دی این روز را گرامی داشت و گفت: امروز به مناسبت همین مراسمی در مدرسه فیضیه برگزار می شود و ان شاءالله شرکت کنید.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcbggba.rhbsfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما